» قضائی » ۲۱۰ نفر از زندانیان استان کردستان به مناسبت عیدسعید غدیر خم از زندان آزاد شدند
قضائی

۲۱۰ نفر از زندانیان استان کردستان به مناسبت عیدسعید غدیر خم از زندان آزاد شدند

تیر 7, 1403 0

۲۱۰ نفر از زندانیان استان کردستان در آستانه عیدسعید غدیر خم و در ایام هفته قوه قضاییه با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان آزاد شدند.

خبرگزاری میزان – طی مراسمی که ظهر امروز در زندان مرکزی سنندج با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل زندان‌های استان برگزار شد، ۲۱۰ نفر زندانی به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در مراسم آزادسازی زندانیان در زندان مرکزی سنندج اظهار کرد: از تعداد ۲۱۰ نفر از زندانیان استان که امروز آزاد شدند، ۶۲ نفر مشمولین عفو مقام معظم رهبری به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر بوده و ۴۰ نفر از آن‌ها جزو محکومین مالی و جرایم غیرعمد بودند که از طریق ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند و ۱۰۸ نفر دیگر، محکومینی هستند که با موافقت دادستان‌های سراسر استان مشمول ارفاقات قانونی شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در این مراسم ضمن تبریک عیدسعید غدیر خم و هفته قوه قضاییه، با اشاره به برکات عفو مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه و توجه ویژه به موضوع توبه و بازگشت به درگاه خداوند متعال، از پیام‌های آن است.

وی افزود: حمایت مردمی از زندانیان جرایم غیرعمد در استان کردستان محدود به ایام خاصی از سال نبوده و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، خیرین و نیکوکاران همواره به هر بهانه‌ای حامی واقعی محبوسین تحت حمایت ستاد دیه استان کردستان هستند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×