» قضائی » ۱۷ مددجوی نیازمند در زندان ماکو به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) آزاد شدند
قضائی

۱۷ مددجوی نیازمند در زندان ماکو به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) آزاد شدند

بهمن 5, 1402 0

 ۱۷ زندانی نیازمند به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با همکاری یک خیّر و مساعدت مراجع قضایی شهرستان ماکو از طریق ارفاقات قانونی آزاد شدند.

خبرگزاری میزان- آیین آزادی زندانیان نیازمند باحضور مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی همراه با جمعی از مسئولین وخیّرین، به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر در زندان ماکو برگزار شد.

 ۱۷ زندانی نیازمند به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر با همکاری یک خیّر و مساعدت مراجع قضایی شهرستان ماکو از طریق ارفاقات قانونی آزاد شدند.

 مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی در این مراسم از همت مردم و خیّران در کمک به مددجویان نیازمند برای آزادی تقدیر کرد و با ارائه گزارش از عملکرد حمایت‌های اجتماعی مردم و مسئولین گفت: باور‌های دینی مردم با فرهنگ غنی آمیخته شده است و نشان آن در عرصه ایثار و انفاق با حضور داوطلبانه و آگاهانه مایه فخر و امیدواری است.

در این مراسم ضمن تجلیل از اقدامات رئیس دادگستری، دادستان و رئیس زندان ماکو به خاطر توسعه کمی و کیفی ایجاد فرصت‌های اشتغال و کمک به آزادی زندانیان نیازمند با اهدای لوح تقدیر ازسوی رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان تجلیل به عمل آمد.

در مراسم آزادی آزادی زندانیان نیازمند تحت عنوان «به نام پدر» ۱۲ زندان نیازمند با اخذ رضایت از ۲۰ شاکی و با اهدا مبلغ بیش از سه میلیارد ریال توسط خیّر گمنام همراه با تهیه لباس، کفش و کارت هدیه از زندان آزاد شدند، همچنین ۵ محکوم واجد الشرایط با ارائه ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی در همان روز آزاد شدند

انتهای خبر/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×