» جامعه » ۱۲ جایگاه موقت برای عرضه دام زنده در روز‌های عرفه و عید قربان آماده‌سازی می‌شود
جامعه

۱۲ جایگاه موقت برای عرضه دام زنده در روز‌های عرفه و عید قربان آماده‌سازی می‌شود

خرداد 28, 1403 0

سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۱۲ جایگاه موقت را برای عرضه بهداشتی دام در روز‌های عرفه و عید سعید قربان آماده می‌کند.

خبرگزاری میزان – طبق اعلام شهر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، چهارمین جلسه عرضه بهداشتی دام با حضور رییس ستاد، روسای کمیته‌ها و مدیران جایگاه‌ها در سالن اجتماعات سازمان مدیریت میادین برگزار شد.

در این جلسه، از سوی مدیران جایگاه‌ها گزارشی در خصوص آماده‌سازی به موقع جایگاه‌ها با شرایط و امکانات بهداشتی و رفاهی ارایه شد.

در ادامه جلسه نیز تاکید شد که با تمهیدات پیش‌بینی شده امسال، نیز شهروندان می‌توانند طبق روال سال‌های گذشته، دام را با قیمت مناسب و با انجام ذبح شرعی و بهداشتی از این جایگاه‌ها در سطح شهر تهران تهیه کنند.

گفتنی است، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با انجام معاینه قبل و بعد از ذبح دام با حضور دامپزشک، در پیشگیری از بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوان گام برداشته است و شهروندان می‌توانند با خیالی آسوده از این مراکز در سطح شهر تهران دام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

لازم به ذکر است، امسال ۳ جایگاه ثابت و ۱۲ جایگاه موقت عرضه بهداشتی دام در روز‌های عرفه و عید سعید قربان فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×