» قضائی » ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در حوزه قضایی فورگ شهرستان داراب کشف شد
قضائی

۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در حوزه قضایی فورگ شهرستان داراب کشف شد

بهمن 8, 1402 0

رئیس کل‌دادگستری استان‌فارس گفت: با کشف دپوی ۱۰۰ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در یخش فورگ شهرستان داراب یکی از باند‌های فعال قاچاق سوخت در جنوب شرق استان فارس کشف و منهدم شد.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی گفت: در پی اقدامات نامحسوس انجام شده شب گذشته با هماهنگی مقام قضایی ضابطین به مخفیگاه قاچاقچیان وارد شدند و مخازن بزرگ دپوی گازوئیل در تعدادی از منازل فاقد سکنه کشف کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی همچنین از دستگیری ۶ نفر عوامل دست اندر کار در این قاچاق سازمان یافته خبر داد و افزود: پس از تشکیل پرونده، متهمان جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ضابطین قرار گرفتند و پرونده جهت ادامه مراحل قانونی به اداره تعزیرات شهرستان داراب ارجاع شد.

رئیس شورای قضایی استان فارس برخورد با انواع قاچاق و جرایم اقتصادی را یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی خواند و خاطر نشان کرد: متاسفانه قاچاق سوخت یکی از آسیب‌های اجتماعی در منطقه جنوب شرق فارس است که یکی از علل آن همجواری این مناطق با استان‌های ساحلی و مرزی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت است.

وی افزود: به روسا، دادستان‌ها و مسئولان تعزیرات حوزه‌های قضایی این منطقه تاکیدات ویژه‌ای جهت برخورد قاطع و بی اغماض با قاچاقچاق انجام داده ایم که کشف شب گذشته مقادیر زیادی از سوخت نمونه همکاری و تعامل ویژه دادگستری، ضابطین و تعزیرات است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×