» حوادث » کشف ۵۰ قلم اموال مسروقه از خانه یک زن
حوادث

کشف ۵۰ قلم اموال مسروقه از خانه یک زن

بهمن 17, 1402 0

سرهنگ  علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: دوازدهم بهمن ماه ماموران عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان “جنت آباد شمالی” تهران بودند که گزارشی مبنی بر قاپ زنی طلا توسط یک خانم به دست ماموران کلانتری ۱۳۸ رسید.

وی گفت: ماموران سریعا به محل اعزام شده و با بررسی تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های مدار بسته موفق به شناسایی چهره متهم شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارق به صورت پیاده و با استفاده از غفلت مال باخته اموالش را قاپ زنی کرده است افزود: در رصد‌های اطلاعاتی هویت متهم شناسایی و مشخص شد که متهم سابقه دار می‌باشد. 

سرهنگ قاسم پور افزود: در ادامه بررسی‌های پلیس مخفیگاه متهم شناسایی و پس با اخذ حکم قضائی به مخفیگاه وی اعزام و ضمن دستگیری زن سارق در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۵۰ قلم اموال به سرقت رفته از قبیل: طلا، تلفن همراه، ساعت و کفش و البسه به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به انتقال م تهم به مقر پلیس و اعتراف متهم به جرم ارتکابی اشاره کرد و در خاتمه ابراز داشت: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد. 

منبع :پایگاه پلیس



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×