» حوادث » کشف ۵۰ فقره سرقت از محتویات داخل خودرو در جنوب تهران
حوادث

کشف ۵۰ فقره سرقت از محتویات داخل خودرو در جنوب تهران

تیر 6, 1403 0

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو از خودرو‌های شهروندان در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۲ مرد جوان در ساعات پایانی شب با یک پراید مشکی رنگ در خیابان‌های جنوب تهران گشت می‌زدند و پس از شناسایی خودرو‌های شهروندان با کج کردن درب آنها، اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو کرده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره بیستم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدا منکر جرم خود بودند، اما پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود از سوی کارآگاهان به جرم خود مبنی بر ۵۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در تهران اعتراف کردند.

سردار گودرزی گفت: از مخفیگاه متهمان تعداد ۵ دستگاه ای. سی. یو، ۶ حلقه زاپاس و ۳ عدد باطری خودرو کشف شد.

وی افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفتند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×