» حوادث » کشف ۴۴۹ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در رشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

کشف ۴۴۹ دستگاه لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در رشت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فروردین 18, 1403 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام تحقیقات و اقدامات فنی از دپوی تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق داخل یک انبار در شهرستان رشت مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۴۴۹ دستگاه انواع لوازم خانگی فاقد اسناد و مدارک قانونی و قاچاق از قبیل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، کولر اسپلیت و هود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۷۸ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این راستا متهم ۲۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×