» حوادث » کشف بیش از ۲۵ کیلو افیون در محورهای مواصلاتی پایتخت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

کشف بیش از ۲۵ کیلو افیون در محورهای مواصلاتی پایتخت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 10, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع مأموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی سرانجام شب گذشته درحالیکه متهم با یک دستگاه خودرو ال ۹۰ در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی آن اقدام و ۲۵ کیلو تریاک کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: مأموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیرها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×