» قضائی » کاهش وقوع جرایم رویکرد جدی دادگستری استان است
قضائی

کاهش وقوع جرایم رویکرد جدی دادگستری استان است

خرداد 13, 1403 0

رئیس کل دادگستری زنجان با تاکید بر اینکه کاهش وقوع جرایم، رویکرد جدی دادگستری استان است، گفت: طبق گزارش فراجا، میزان سرقت در استان کاهش ۲۴ درصدی  داشته که اقدام خوبی است، اما کافی نیست.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع قوع جرم استان زنجان گفت: تلاش مجموعه دادگستری استان بر این است که مجازات‌هایی که از طریق دادگاه اعمال می‌شوند اثر وضعی آن‌ها در جامعه دیده شود و سیاست کل قوه قضاییه هم بر همین مبنا است.

وی با بیان اینکه درباره سیاست دادگستری استان زنجان در حوزه جرم سرقت و مجازات سارقین سختگیرانه است، افزود: در بحث ارفاقات قانونی که شامل مشمولین می‌شود سارقین سابقه‌دار و حرفه‌ای محروم از این ارفاقات هستند.

رئیس کل دادگستری زنجان توجه به مقوله پیشگیری در حوزه وقوع سرقت را امری ضروری دانست و گقت: طبق گزارش فراجا، میزان سرقت در استان کاهش ۲۴ درصدی  داشته که اقدام خوبی است اما کافی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق، ایجاد امنیت روانی در جامعه را که از تاکیدات و مطالبه مقام معظم رهبری است را موضوعی مهم برای مسئولین استان بیان کرد و خواستار اهتمام جدی برای تحقق آن شد.

وی گفت: کاهش وقوع جرایم، رویکرد اقدامات جدی دادگستری استان است.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×