» قضائی » کاهش اطاله دادرسی در سال ۱۴۰۳ برنامه محوری دادگستری استان است
قضائی

کاهش اطاله دادرسی در سال ۱۴۰۳ برنامه محوری دادگستری استان است

اسفند 20, 1402 0

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: در نظر داریم با تغییراتی که در سال ۱۴۰۳ در مجتمع قضایی شهید بهشتی اصفهان ایجاد خواهیم کرد، مشکل اطاله دادرسی تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام و المسلمین اسداله جعفری به همراه دادستان اصفهان و رئیس کل محاکم شهرستان و تنی چند از معاونان خود به صورت سرزده از مجتمع قضایی شهید بهشتی اصفهان بازدید بعمل آورد.

رئیس کل دادگستری استان  اصفهان در جریان بازدید‌های سرزده از مجتمع‌های قضایی شهر اصفهان با حضور در مجتمع قضایی شهید بهشتی اصفهان، به صورت چهره به چهره با کارکنان و مراجعین ملاقات و به بررسی روند خدمت‌رسانی در این مجتمع پرداخت.

وی از حجم بالای ورودی پرونده به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مشکلات یاد و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات این مجتمع، حجم بالای ورودی پرونده است که البته به همان نسبت آمار مختومه‌ها بالاست و این مسئله نشان‌دهنده کار مضاعف همکاران قضایی و اداری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری به برنامه دادگستری برای کاهش اطاله دادرسی اشاره و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در دادگستری استان انجام شده بنا بر این است که همچون دیگر حوزه‌های قضایی استان، با تغییراتی که در سال ۱۴۰۳ در این مجتمع ایجاد خواهیم کرد مشکل اطاله دادرسی تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

رئیس کل دادگستری اصفهان از نامناسب بودن فضای فیزیکی در این مجتمع قضایی نیز به عنوان یکی دیگر از مسائل، یاد کرد و بر پیگیری دادگستری استان به منظور رفع مشکلات ساختمانی در مجتمع‌های قضایی تاکید کرد.

 حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین جعفری در این بازدید دستوراتی در راستای برطرف شدن برخی مشکلات این مجتمع صادر کرد.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×