» قضائی » پیام تبریک معاون اول قوه قضاییه بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر
قضائی

پیام تبریک معاون اول قوه قضاییه بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر

بهمن 16, 1402 0

معاون اول قوه قضاییه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

 متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا»

۱۲ بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است و دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع جمهوری اسلامی ایران و تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگ زرینی را در بیداری همه انسان‌های آزاده عالم ورق زد و فریاد بیداری و آزادی از استبداد و استکبار را به گوش جهانیان رساند.

این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی است که با توکل به خدای متعال و اهداء خون فرزندان، پدران و مادران خود توانست نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی، عدالت، استقلال و جمهوریت را به عنوان آرمان نظام مقدس اسلامی به منصه ظهور برساند.

اینجانب در آستانه سالگردایام الله فجر انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا (ره)، این ایام مبارک را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم ایران اسلامی به ویژه قضات و کارکنان دستگاه قضایی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برای ملت شریف و غیور ایران مسالت دارم.

محمدمصدق معاون اول قوه قضاییه

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×