افزونه جلالی را نصب کنید.
- چند کارگاه چوب با دستور دادستان آمل پلمب شد
- امکان استفاده از تکماده ۲ برابر شد
- دیدار امیر جماعت اسلامی پاکستان با دبیر شورای مدارس اهلسنت در تهران
- گام بلند ورزش استان سمنان؛ پیگیریهای استاندار برای جذب اعتبارات ملی
- دیدار امام جمعه ارومیه با رزمندگان لشکر عملیاتی ۳ حمزه سیدالشهدا
- یک شرکت تولیدی به علت گرانفروشی۷ هزار میلیارد محکوم شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- رشد سود خالص صنایع منتخب بازار سرمایه
- امدادرسانی به مسافران در جاده سیلزده کندوان
- فیلم/ انتقاد رئیس قوه قضاییه از یک فرآیند ایراد دار
پول بنز برای خودروی چینی
برخی معتقدند مونتاژ به دلیل قرابت بیشتر به تولید (نسبت به واردات) نفع بیشتری برای مملکت دارد، مخصوصا اینکه درجه اشتغالزایی آن نیز بالاتر است. در مقابل اما برخی نیز بر این باورند که واردات خودرو سهل الوصول تر است و منفعت بیشتری نصیب شهروندان می کند. حسن کریمی سنجری، کارشناس خودرو در گفت و […]

برخی معتقدند مونتاژ به دلیل قرابت بیشتر به تولید (نسبت به واردات) نفع بیشتری برای مملکت دارد، مخصوصا اینکه درجه اشتغالزایی آن نیز بالاتر است. در مقابل اما برخی نیز بر این باورند که واردات خودرو سهل الوصول تر است و منفعت بیشتری نصیب شهروندان می کند.
حسن کریمی سنجری، کارشناس خودرو در گفت و گو با اکوایران تاکید می کند که مونتاژ منافع چندانی برای مصرف گنندگان ندارد. به گفته وی، یکی از تبعات مونتاژ این است که خودروهای خارجی (چینی) به چند برابر قیمت جهانی به دست مشتریان ایرانی می رسند.
نسخه کامل در سایت:
واردات یا مونتاژ / چرخ خودرو با کدام میچرخد؟
خودروهای مونتاژی در حالی به خصوص طی یکی، دو سال گذشته سهم قابل توجهی از کارنامه تولید خودرو در ایران را به خود اختصاص دادهاند که برخی کارشناسان و فعالان خودرویی معتقدند مونتاژ ارزش افزوده چندانی برای کشور ندارد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.