» حوادث » پایان راه موبایل قاپان جوان
حوادث

پایان راه موبایل قاپان جوان

خرداد 28, 1403 0

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سارقان موبایل قاپ، عوامل کلانتری ۱۳۹ مزرداران در حال گشت زنی بودند که طی خبر واصله مبنی بر یک فقره سرقت توسط دو نفر سارق جوان با موتور سیکلت، برای دستگیری آن‌ها دست به کار شدند.

وی گفت: پس از حضور عوامل تجسس کلانتری در محل، متهمان شناسایی شده و با مشاهده ماموران سریعا با موتور سیکلت خود که دارای پلاک مخدوش بود متواری شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پس از طی مسافتی، با ایجاد طرح مهار و استفاده از قانون بکارگیری سلاح، ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف کنند و راکب و سرنشین آن را دستگیر نمایند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی اولیه از متهمان، یک عدد گوشی مسروقه که به تازگی سرقت نموده بودند به همراه دو قبضه سلاح سرد و یک عدد اسپری اشک آور کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر موبایل قاپی اعتراف نموده و تعداد ۶ نفر از شکات شناسایی شدند و کشف جرائم و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ افشار در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیسی در محل‌های عمومی و پرتردد حتما از از هندزفری استفاده کنند و ازقرار دادن موبایل خود در معرض دید عموم خودداری نمایند تا از وقوع این نوع سرقت جلوگیری کنند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×