Wednesday, 27 August , 2025
افزونه جلالی را نصب کنید.
افزونه جلالی را نصب کنید.
حمایت آنلاین: »
- کرملین: روسیه و آمریکا از حالا به بعد روی صلح تمرکز میکنند نه جنگ
- زورگیری با سلاح سرد؛ کشف ۲۰۰ فقره پرونده موبایل قاپی در پایتخت
- بایدن به ترامپ چه نوشت؟
- تصویرسازی تاثیرگذار هوش مصنوعی از روز دوم محرم در کربلا/ عکس
- گرمای این شهر رکورد قرن را شکست
- آخرین اخبار بورس امروز | ریزش ها باورنکردنی شد
- ایرانیها چند میلیارد دلار در بازار رمزارزها سرمایهگذاری کردهاند؟
- سقوط یک هواپیمای مسافربری کوچک در آمریکا+ فیلم
- صیدی: مهمترین راهکار بازار در زمان مذاکرات، حفظ آرامش است
شناسه خبر
: 137159
پرینت خانه » صنعت
تاریخ انتشار : 21 فوریه 2025 - 2:12 | 45 بازدید | ارسال توسط : اقتصاد آنلاین
پاکشوما در ۵۰ سالگی ریبرندینگ کرد / رونمایی از برند سازمانی “الف” در رویداد داستان دستان
پاکشوما، برند نامآشنای صنعت لوازم خانگی ایران، دوشنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۳ در آستانه ۵۰ سالگی خود در رویدادی با عنوان “داستان دستان” از هویت بصری، کلامی و مفهومی خود و تغییر گروه پاکشوما به گروه “الف” رونمایی کرد.

به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=137159
تعداد دیدگاه
: 0
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.