Tuesday, 29 July , 2025
امروز : سه شنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۴
امروز : سه شنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- میزبانی ۱۰۹ مسجد استان سمنان از معتکفان
- رئیس قوه قضائیه: ترامپ سعی کرد با فریب نسبت به کشور ما عمل کند
- قتل هولناک افسر پلیس در یک ماجرای گنگستری
- افزایش ۹ درصدی اهدای خون در سال جاری
- سقوط مردی در چاه ۶۰ متری در شهرفارغان
- قاچاقچی دارو نقره داغ شد
- برای تغییر سن در شناسنامه چه باید کرد؟
- عارف: انجمنهای علمی در تحقق رشد ۸ درصدی و حل ناترازیها به دولت کمک کنند
- سازمان تامین اجتماعی فرمول نهایی همسان سازی حقوق را مشخص کرد
شناسه خبر
: 137159
پرینت خانه » صنعت
تاریخ انتشار : 21 فوریه 2025 - 2:12 | 35 بازدید | ارسال توسط : اقتصاد آنلاین
پاکشوما در ۵۰ سالگی ریبرندینگ کرد / رونمایی از برند سازمانی “الف” در رویداد داستان دستان
پاکشوما، برند نامآشنای صنعت لوازم خانگی ایران، دوشنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۳ در آستانه ۵۰ سالگی خود در رویدادی با عنوان “داستان دستان” از هویت بصری، کلامی و مفهومی خود و تغییر گروه پاکشوما به گروه “الف” رونمایی کرد.

به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=137159
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.