امروز : چهارشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۴
- تهران برای ۵۰ سال چند قبر نیاز دارد؟/ «اگر آرامستان جدید احداث نشود اموات روی زمین خواهند ماند»
- غافلگیری سارق محتویات خودرو حین سرقت
- آموزش فوریت های پزشک به دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس همدان
- دستگاه قضا به دنبال استفاده از تجربیات جهانی درپیشگیری ازجرم
- زلزله شدید در روسیه – خبرآنلاین
- ماندگاری زائران و مسافران نوروزی امسال در مشهد بیشتر خواهد بود
- تظاهرات گسترده در تل آویو در مخالفت با سیاستهای نتانیاهو
- فرصت ویژه برای بازنشستگان | ثبتنام اینترنتی وام ضروری ۵۰ میلیونی آغاز شد
- فیلم/ ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به تهران
وقت پیاده شدن دولت از خودرو
از تغییرات گاه و بیگاه مدیریتی و سرمایهگذاریهای اغلب غیراقتصادی گرفته تا قیمتگذاری دستوری و تحمیل نیروی انسانی غیر متخصص به غولهای جاده مخصوص، همه جزو تبعات حضور دولت در خودروسازی در این سالها بودهاند. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و فعالان عرصه خودرو، زیان هنگفتی نیز که خودروسازان دچار آن شدهاند، دیگر ضربه سنگین […]

از تغییرات گاه و بیگاه مدیریتی و سرمایهگذاریهای اغلب غیراقتصادی گرفته تا قیمتگذاری دستوری و تحمیل نیروی انسانی غیر متخصص به غولهای جاده مخصوص، همه جزو تبعات حضور دولت در خودروسازی در این سالها بودهاند.
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و فعالان عرصه خودرو، زیان هنگفتی نیز که خودروسازان دچار آن شدهاند، دیگر ضربه سنگین ناشی از مدیریت دولتی ایرانخودرو و سایپا محسوب میشود.
با توجه کارنامه منفی دولت در حکمرانی خودرو، ضرورت جایگزینی مدیریت خصوصی با مدیریت دولتی، بیش از پیش خود را نشان میدهد.
اکوایران در گفتوگو با یونس حیدری کارشناس بازار سرمایه، این مسأله را بررسی کرده که آیا وقت پیاده شدن دولت از خودرو نرسیده است؟
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.