» جامعه » واکنش یک عضو شورا به خبری مبنی بر استعفای احتمالی اعضای منتقد شورا
جامعه

واکنش یک عضو شورا به خبری مبنی بر استعفای احتمالی اعضای منتقد شورا

مرداد 1, 1403 0

به گزارش خبرآنلاین، عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران فقط در مواقعی که به مصوبات اعضای شورا نیاز دارد می‌آید و کار خود را دنبال می‌کند. این ارتباط یکسویه باعث شده که مرزبندی بین منتقدان آقای زاکانی در شورا با ایشان بیشتر شود و خود را بیشتر در سطح جامعه نشان دهد.

«علی اصغر قائمی» عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به خبری در فضای مجازی مبنی بر فروش قبرهای خانوادگی بدون اجازه مالک توسط سازمان بهشت زهرا به قیمت‌های گزاف گفت: من هم این اخبار را در رسانه‌های فضای مجازی دیدم و از صحت و سقم آن اطلاعی ندارم. این خبر در حد رسانه است و هنوز خبر رسمی در این زمینه وجود ندارد البته بعید هم به نظر می‌آید که این خبر صحت داشته باشد و قابل اعتنا باشد، اما باید بررسی کنیم و اگر صحت داشته باشد، اصلا برای ما قابل قبول نیست ما حتما این موضوع را از طریق کمیسیون خدمات شهری پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که در تذکرات برخی از اعضا به این موضوع اشاره شد که شهرداری تهران بدون هماهنگی با شورا برخی از شرکت‌ها را منحل می‌کند و از سوی دیگر درخصوص گرفتن مجوز از شورا برای برخی لوایح پرحاشیه که نیاز به بررسی بیشتری دارند شتاب زده عمل می کند، نظر شما درباره این عملکرد شهرداری تهران چیست؟ گفت: متاسفانه در این دوره ما شاهد این رفتار از سوی شهرداری تهران هستیم که خیلی وقعی به دیدگاه‌های اعضای شورا نمی‌گذارند.

قائمی تصریح کرد: شهرداری تهران فقط در مواقعی که به مصوبات اعضای شورا نیاز دارد می‌آید و کار خود را دنبال می‌کند. این ارتباط یکسویه باعث شده که مرزبندی بین منتقدان آقای زاکانی در شورا با ایشان بیشتر شود و خود را بیشتر در سطح جامعه نشان دهد. این رفتار از سوی شهردار تهران درست نیست و باید اصلاح شود تا بتواند تمامیت شورا را در کنار خود داشته باشد.

وی همچنین در واکنش به خبری مبنی بر استعفای احتمالی اعضای منتقد شورا گفت: هنوز این بحث در حد گمانه زنی است، ممکن است برخی از دوستان این را به عنوان راهکار مطرح کرده باشند، اما به عنوان یک تصمیم قطعی کسی به آن توجه نکرده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره جلسه نمایندگان تهران با اعضای شورا و شهرداری تهران گفت: اعضای شورا به این جلسه دعوت نشده‌اند و فقط نمایندگان مجمع تهران در این جلسه دعوت شده اند.

۴۷۲۳۶



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×