» قضائی » هرچه داریم از برکت خون شهدا است
قضائی

هرچه داریم از برکت خون شهدا است

بهمن 19, 1402 0

دادستان تهران با حضور در منزل فرزند شهید والا مقام رحمانی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، از جایگاه رفیع شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین نقش ارزنده خانواده شهدا در تحکیم نظام و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

خبرگزاری میزان- علی صالحی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در ملاقات با خانواده شهید گرانقدر منوچهر رحمانی، از خدمات ارزنده فرزند وی که از همکاران دادسرای عمومی و انقلاب تهران است، تشکر و قدردانی کرد.

دادستان تهران اظهار کرد: فرزندان شهدا و جانبازان در مجموعه‌های دولتی به ویژه قوه قضاییه، همواره گل سر سبد کارکنان بوده که آقای رحمانی، به عنوان یادگار آن شهید والامقام نیز با حفظ روحیه انقلابی و تفکر بسیجی، در سنگر خدمت رسانی حقوقی و قضایی به مردم، در تداوم مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های والای آنان، حرکت می‌کند.

وی همچنین بیان کرد: اعتقاد راسخ و باور قلبی ما این است که هر چه داریم از برکت خون شهدای عزیز و گرانقدر بوده و حضور ما در بین خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر، علاوه بر انجام وظیفه، در تقویت روحیه معنوی و دینی ما نیز مؤثر است.

صالحی خطاب به همسر و فرزند آن شهید والامقام افزود: برای ما دعا کنید، زیرا باور قلبی دارم که دعای خانواده‌های معزز شهدا در پیشبرد امور و گره گشایی از مشکلات مردم به دست ما، مؤثر است.

همچنین در پایان این دیدار، با اهدای لوح یادبود از همسر و فرزند آن شهید گرانقدر تقدیر شد.

 شهید منوچهر رحمانی پس از دو سال جانفشانی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و عملیات بیت المقدس سال ۱۳۶۱ در سن ۲۵ سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×