» قضائی » نمایندگان مجلس با تصویب قانون ریل‌گذاری کشور را انجام می‌دهند
قضائی

نمایندگان مجلس با تصویب قانون ریل‌گذاری کشور را انجام می‌دهند

اسفند 16, 1402 0

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: فردی که انتخاب و وارد مجلس می‌شود، شخصی است که با تصویب قانون ریل گذاری کشور را انجام می‌دهد که مهم‌ترین اثر را در سرنوشت کشور دارد.

خبرگزاری میزان_ خداییان در حاشیه شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف است، گفت: در این برهه از زمان که تمام دشمنان نظام بسیج شده‌اند و با امپراتوری رسانه‌ای خودشان سعی در ناامید کردن مردم و عدم حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رای را دارند، نشان می‌دهد که هر رای ما تیری به سوی دشمنان است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف و حق است و هر کدام از ما نباید نسبت به سرنوشتمان بی تقاوت باشیم. فردی که انتخاب و وارد مجلس می‌شود، شخصی است که با تصویب قانون ریل گذاری کشور را انجام می‌دهد که مهم‌ترین اثر را در سرنوشت کشور دارد.

خداییان ادامه داد: قانونی که مجلس تصویب می‌کند برای یک سال یا دو سال نیست و ده‌ها سال اعتبار دارد و در نتیجه با تصویب یک قانون، سرنوشت ما و حتی سرنوشت آیندگان ما تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

وی افزود: باید افراد اصلح را انتخاب کنیم و نباید اجازه دهیم دیگران برای ما تعیین تکلیف کنند. هرچه میزان مشارکت مردم بیشتر باشد کسانی که با تبلیغات دروغین سعی می‌کنند مردم را فریب دهند و یا افراد اصلح انتخاب نشوند، کمتر می‌شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×