نمایشگاه مجازی اتاق بازرگانی بجنورد در ایران‌ اکسپو ۲۰۲۵ رونمایی شد - حمایت آنلاین

نمایشگاه مجازی اتاق بازرگانی بجنورد در ایران‌ اکسپو ۲۰۲۵ رونمایی شد - حمایت آنلاین | حمایت آنلاین
اخبار ویژه حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Tuesday, 22 July , 2025
امروز : سه شنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۴
شناسه خبر : 177386
  پرینت خانه » تجارت، بازرگانی و خدمات تاریخ انتشار : 29 آوریل 2025 - 17:16 | 27 بازدید | ارسال توسط :

نمایشگاه مجازی اتاق بازرگانی بجنورد در ایران‌ اکسپو ۲۰۲۵ رونمایی شد

نمایشگاه مجازی اتاق بازرگانی بجنورد و توانمندی های تولیدی خراسان شمالی امروز سه شنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی در ایران‌ اکسپو ۲۰۲۵ رونمایی شد.

نمایشگاه مجازی اتاق بازرگانی بجنورد در ایران‌ اکسپو ۲۰۲۵ رونمایی شد

به گزارش بازار، نمایشگاه آنلاین که به آن نمایشگاه مجازی، گالری آنلاین، نمایشگاه سایبری نیز گفته می شود، نمایشگاهی است که محل برگزاری آن فضای مجازی است.

نمایشگاه مجازی یک رویداد است که در یک بستر جامع تحت وب برگزار می شود و ظهور غرفه های نمایشگاهی مجازی یکی از جدیدترین و هیجان انگیزترین روندها در صنعت نمایشگاه و رویدادها به شمار می رود.

غرفه نمایشگاهی مجازی یک محیط مجازی است که غرفه های زنده ای را که افراد می توانند از طریق دسک تاپ، لپ تاپ و دستگاه های موبایل خود بازدید کنند شبیه سازی می کند.

غرفه های مجازی به دلیل تجربه کاربری جذاب و همه جانبه ای که ارائه می دهند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و آنها این امکان را به مشتریان می دهند تا به راحتی برندهای مختلف و محصولاتشان را تجربه کنند.

غرفه داران از این طریق جدیدترین محصولات منحصر به فرد خود را برای طیف گسترده ای از مخاطبان در سطح جهان به نمایش می گذارند و با شرکت کنندگان از سراسر جهان ارتباط برقرار می کنند.

بدین ترتیب، غرفه داران می توانند حتی شرکت کنندگان از خانه های خود درگیر کنند و همچنین شرکت کنندگان قادر به تعامل در زمان واقعی از طریق ویژگی های گفتگوی زنده صوتی، تصویری و متنی هستند.

برای اطمینان از یک نمایشگاه مجازی موفق نیز ایجاد برنامه ریزی، استراتژی مناسب و استفاده از فناوری مجازی مناسب یک امر ضروری است.

شایستگی های ارائه شده در نمایشگاه های مجازی بسیار فراتر از توان نمایشگاه های حقیقی است و امروزه، غرفه داران صنعت مایل هستند تا در نمایشگاه های مجازی شرکت کنند و این گونه می توانند پیشنهادات خود را برای مجموعه متنوعی از مخاطبان جهانی به نمایش بگذارند.

همچنین بازاریاب ها و برنامه ریزان رویدادها به دنبال راه های ابتکاری برای مشارکت شرکت کنندگان در دنیای مجازی هستند.

هر روز ویژگی های پیشرفته تری در حال ظهور است که به مشارکت یکپارچه نمایندگان جهانی کمک می کند و این موضوع، غرفه داران را قادر می سازد تا از راه دور در زمان واقعی با شرکت کنندگان جهانی ارتباط برقرار کنند.

هفتمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی کشورمان هشتم اردیبهشت ماه جاری با حضور شرکت هایی از بیش از یکصد کشور جهان در تهران آغاز به کار کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

2 × دو =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.