امروز : شنبه, ۲۵ مرداد , ۱۴۰۴
- تصویب تهاتر سهام فولاد و فملی با مطالبات آستان قدس رضوی
- زوج آسارایی حلقه ازدواج خود را به جبهه مقاومت هدیه دادند
- ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی ها اعلام شد (۲۸بهمن)
- کشف سلاح عجیب از شکارچیان حیات وحش/ عکس
- جذب سرباز طلبه در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها؛ آغاز ثبتنام از امروز
- سقوط زندان صیدنایای دمشق و خروج زندانیان + فیلم
- توضیحات پلیس درباره مرگ یک شرور حین انتقال به صحنه جرم
- تصادف مرگبار زن جوان در بزرگراه چمران تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- هشدار لیبرمن درباره فروپاشی رژیم صهیونیستی به علت اقدامات نتانیاهو
نظام حکمرانی بر راهها و جادهها مدون، کامل و جامع نیست
معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران گفت: بر خلاف رویه حاکم در دنیا که بیشترین تلفات ناشی از تصادفات در خارج از شهرها حادث میشود در استان تهران بیشترین متوفیان مربوط به شهر تهران هستند که۲۳ درصد آمار فوتیهای شهر تهران مربوط به استفاده کنندگان از پراید است. خبرگزاری میزان- ابوالفضل […]

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران گفت: بر خلاف رویه حاکم در دنیا که بیشترین تلفات ناشی از تصادفات در خارج از شهرها حادث میشود در استان تهران بیشترین متوفیان مربوط به شهر تهران هستند که۲۳ درصد آمار فوتیهای شهر تهران مربوط به استفاده کنندگان از پراید است.
خبرگزاری میزان- ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ضمن بیان این که نظام حکمرانی بر راهها و جادهها مدون، کامل و جامع نبوده و حاکم بر راهها و جادههای مشخص نیست، افزود: کلیه قوانین، مقررات و دستور العملها و شیوه نامههای مربوط به وظایف و تکالیف ۳۲ دستگاه است که حول سه محور انسان، خودرو و جاده میشود که همگی مربوط به نظام حکمرانی است.
وی گفت: بر خلاف رویه حاکم در دنیا که بیشترین تلفات ناشی از تصادفات در خارج از شهرها حادث میشود در استان تهران بیشترین متوفیان مربوط به شهر تهران هستند که۲۳ درصد آمار فوتیهای شهر تهران مربوط به استفاده کنندگان از پراید است.
معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری از تخلفات، با وجود تکمیل بانک اطلاعات رانندگان حادثهساز و ارسال پیامکهای هشدار و اجرای ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، اقدامات مراجع ذیربط در جهت پیشگیری از تخلفات رانندگی، اجرایی نشده است.
نیکوکار در پایان گفت: در ترویج فرهنگ ترافیکی و آموزش موفق نبودیم و در شهر تهران از قانون گریزی به سمت قانون ستیزی در حرکت هستیم، که در این زمینه بر آسیب شناسی آموزش رانندگی در آموزشگاهها تاکید کرد.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.