امروز : یکشنبه, ۵ مرداد , ۱۴۰۴
- استراتژی خبرنگارکشی رژیم صهیونیستی برای انکار جنایت نسلکشی
- نحوه دریافت اینترنت رایگان عیدانه
- برخی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی پردیس با مشکلات حقوقی درگیر هستند
- دادگاه منافقین برگزار میشود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- اژهای: اثر رفتار یک قاضی از حکم صادره توسط او بیشتر است
- محاسبه دستمزد با نرخ تورم به زیان کارگران است| سبد معیشت، تعیین کننده دستمزدها شود نه تورم
- مبلغ و شرایط جدید وام متاهلین با بازپرداخت ۱۲۰ ماهه
- پیش بینی بورس فردا با سیگنال ادامه سقوط در بازار
- ۳ دستور رئیس قوه قضاییه به سازمان بازرسی کل کشور در مورد تعیینتکلیف بانکهایی که ناترازی و اضافه برداشت از بانک مرکزی دارند
نصب ترمز ارزی برای صنعت خودرو؟
به عبارت دیگر تا این تاریخ، حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار ارز به خودرو اختصاص پیدا کرده، این در حالی است که در سال گذشته ارز تخصیص یافته به خودرو حول و حوش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده است. بی تردید بخشی از این رشد ارزی که در اختیار صنعت خودرو […]

به عبارت دیگر تا این تاریخ، حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار ارز به خودرو اختصاص پیدا کرده، این در حالی است که در سال گذشته ارز تخصیص یافته به خودرو حول و حوش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده است. بی تردید بخشی از این رشد ارزی که در اختیار صنعت خودرو قرار گرفته مربوط به واردات محصولات خودروسازان جهانی است.
افزایش تقاضای ارزی خودرو در شرایطی که سیاست گذار به دنبال مدیریت منابع ارزی کشور است و جاده ورود ارز به واسطه تحریم ها چندان هموار نیست، سبب می شود تا سیاست گذار کلان مجبور شود تا در برنامه های خود تجدید نظر کرده و به نوعی به سمت گرفتن تصمیم سخت در ارتباط با پرداخت ارز به خودرو برود.
جدال ارزی مونتاژکار و واردکننده خودرو
سیاست گذاران کلان معتقدند به دلیل تداوم تحریمها باید چتر مدیریت خود را بیش از پیش روی سر منابع ارزی کشور بگسترد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.