» قضائی » نتایج دومین آزمون دوره دکتری جامعه المصطفی العالمیه اعلام شد
قضائی

نتایج دومین آزمون دوره دکتری جامعه المصطفی العالمیه اعلام شد

بهمن 29, 1402 0

مدیرکل اداره آموزش قوه قضاییه از اعلام نتایج دومین آزمون دوره دکتری جامعه المصطفی العالمیه خبر داد.

خبرگزاری میزان – مهدی جوهری عنوان کرد: در دومین دوره برگزاری آزمون دوره دکتری جامعه المصطفی العالمیه ۴۳ نفر از میان ۱۹۶ شرکت کننده به صورت قطعی پذیرفته شدند و قرار است به صورت مشروط به تعداد ۲۰ نفر از شرکت کنندگانی که در این آزمون حائز بالاترین رتبه شده اند، از طریق مصاحبه علمی پذیرش داشته باشیم.

وی افزود: شرکت کنندگانی هم که حدنصاب قبولی در آزمون مذکور را کسب نکردند، مجدد امکان شرکت در آزمون‌های بعدی را خواهند داشت.

مدیرکل اداره آموزش قوه قضاییه گفت: پذیرفته شدگان قطعی و مشروط در نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۳ مشغول گذراندن دوره‌های تحصیلی می‌شوند.

جوهری همچنین با بیان اینکه فراخوان سومین دوره دکتری جامعه المصطفی العالمیه بزودی و در نیمه اول سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، عنوان کرد: سومین آزمون در نیمه اول سال ۱۴۰۳ با حضور شرکت کنندگانی برگزار می‌شود که بر اساس اعلام سهمیه‌های دادگستری استان‌ها و مطابق سازوکاری که به تایید معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه خواهد رسید، معرفی می‌شوند.

وی افزود: بر این اساس مقرر شده است که استان‌های سراسر کشور نسبت به اعلام ظرفیت و معرفی قضات واجد شرایط جهت شرکت در آزمون دوره دکتری جامعه المصطفی و ادامه تحصیل اقدامات لازم را صورت دهند.

جوهری همچنین اعلام کرد: قصد داریم بزودی با انعقاد تفاهم‌نامه با سایر دانشگاه‌ها جهت اخذ پذیرش دوره دکتری؛ ویژه قضات خانم اقدام کنیم که متعاقبا در این مورد اطلاع رسانی می‌شود و می‌تواند نوید بخش حضور قضات خانم در شعب حقوقی شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×