» قضائی » میز خدمت مسئولین قضایی استان کرمانشاه در مسجد سادات شهرک کرناچی/ رسیدگی به درخواست‌های قضایی و حقوقی بیش از ۳۵ نفر از مردم
قضائی

میز خدمت مسئولین قضایی استان کرمانشاه در مسجد سادات شهرک کرناچی/ رسیدگی به درخواست‌های قضایی و حقوقی بیش از ۳۵ نفر از مردم

اسفند 21, 1402 0

با حضور مسئولین قضایی استان در مسجد سادات شهرک کرناچی کرمانشاه مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۳۵ نفر از مراجعین بررسی و رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان – در راستای تحقق سند تحول قضایی و تأکید ریاست قوه قضاییه و پاسخگویی به مشکلات مردم، علاوه بر برگزاری دیدار‌های مردمی و ملاقات عمومی، میز خدمت قضایی نیز با حضور مسئولین دستگاه قضایی استان هر هفته به صورت مستمر در مساجد و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

این هفته مسئولین قضایی استان با حضور در مسجد سادات شهرک کرناچی که یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه می‌باشد ضمن دیدار چهره به چهره و صمیمی با مردم این منطقه، مستمع مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها بودند و دستورات لازم را صادر کردند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در حاشیه این دیدار با بیان اینکه مردم باید به آسانی به مسئولین دسترسی داشته باشند گفت: مساجد به عنوان یک مرکز مهم دینی و مذهبی نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته و محل مناسبی برای برگزاری دیدار‌های عمومی و چهره به چهره مسئولین با مردم است.

 دکتر عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: درخواست‌ها و مطالباتی که قابل اجرا و رسیدگی بودند در همینجا رسیدگی و در صورت نیاز به بررسی کامل و جامع، به مراجع مربوطه ارجاع داده شد.

لازم به ذکر است بیش از ۳۵ نفر از مردم شهرک کرناچی با حضور خود در مسجد سادات به طرح مشکلات خود اعم از قضایی و حقوقی و نیز مشکلات اقتصادی و اجتماعی پرداختند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×