» قضائی » میز خدمت دادگستری خوزستان به مناسبت دهه فجر در مسجد امیرالمومنین کوی آسیاباد اهواز برگزار شد
قضائی

میز خدمت دادگستری خوزستان به مناسبت دهه فجر در مسجد امیرالمومنین کوی آسیاباد اهواز برگزار شد

بهمن 18, 1402 0

رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه معاونین و اعضای شورای قضایی استان با حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) منطقه کم برخوردار آسیاباد اهواز به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان – در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه معاونین و اعضای شورای قضایی استان با حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) منطقه کم برخوردار آسیاباد اهواز به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کردند.

علی دهقانی و هیئت همراه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در بین نمازگزارن به مدت دو ساعت ضمن دیدار چهره به چهره با ۱۲۶ نفر از مردم منطقه آسیاباد، مشکلات حقوقی و قضایی آنان را رسیدگی و دستورات لازم را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری خوزستان در حاشیه این دیدار مردمی، با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی خدمت‌گزاری مطلوب به مردم، نگاه و رویکرد حمایتی نسبت به اقشار کم برخودار جامعه بوده است، گفت:یکی از مطابات رهبر معظم انقلاب و ریاست قوه قضاییه تکریم مردم و رسیدگی به مطالبات آنان است؛ لذا به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی جمعی مسئولان دستگاه قضایی با حضور در محله کم برخوردار آسیاباد به مشکلات ساکنین این منطقه رسیدگی کردند.

دهقانی افزود: حضور در بین مردم باعث دسترسی سریع و مستقیم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی، رفع ابهامات مربوط به در رسیدگی‌های قضایی در پرونده‌ها، شناسایی نقاط و ضعف دادرسی‌ها در محاکم و مراجع قضایی، تبیین مباحث حقوقی و قانونی، دادن مشاوره حقوقی، قضایی به مراجعین و ارشاد آنان و برقراری ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و مراجعان و افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی می‌شود.

صبح امروز نیز رئیس کل دادگستری استان با ۳۸ نفر از مراجعان در سالن امامت دادگستری کل دیدار کرد.

انتهای پیام/

 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×