امروز : پنج شنبه, ۱۹ تیر , ۱۴۰۴
- ورزشگاه آزادی نماد و پیشانی فوتبال کشور است/ بازسازی و نگهداری این مجموعه نیازمند برنامه مدون و اصولی است
- اجازه اکران فیلم های فجر جز مرکز مازندران داده نشد
- حمایت از فعالان اقتصادی را وظیفه میدانیم/برخورد قاطعانه با فساد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- لحظه ورود رهبر انقلاب به مصلی تهران + فیلم
- روایت روزنامه دانشگاه آزاد از برهنه شدن یک دانشجوی دختر در دانشگاه/ از دانشجوها فیلم میگرفت؛ پس از تحویل به کلانتری در بیمارستان روانی بستری شد
- پنج هزار هکتار از دیمزارهای همدان به کشت گیاهان دارویی اختصاص یافت
- واکنش آموزش و پرورش به اعتراضات درباره یک امتحان نهایی/ سوالات خارج از کتاب بود؟
- توصیههایی برای بهبود تاری دید
- خوش به حال مستاجران مجرد شد
ملاقات مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار شد
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به مشکلات حقوقی و قضایی ۴۱ نفر از مراجعان رسیدگی کرد. خبرگزاری میزان – با تاسی از معصومین (ع) و در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بیواسطه مسئولان با […]

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به مشکلات حقوقی و قضایی ۴۱ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.
خبرگزاری میزان – با تاسی از معصومین (ع) و در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بیواسطه مسئولان با مردم، رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در روزهای دوشنبه و سه شنبه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی در برخی هیئتهای عزاداری حضور یافته و به استماع مشکلات حقوقی و قضایی مردم پرداخت و اقدامات و راهنماییهای لازم را به مراجعان ارائه کرد.
سید علی اصغر رفاهی در حاشیه این ملاقاتهای مردمی اظهار کرد: در این دو روز به مشکلات حقوقی و قضایی ۴۱ نفر از مراجعان رسیدگی و ۲۳ فقره درخواست مردمی اخذ شد.
وی افزود: در این ملاقات مردمی مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران و مسئولان عالی قضایی دارند، در لیست ملاقات قرار گرفته و حضورا ابلاغ شد، همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با روسای دادگستری سایر استانهای کشور داشتند درخواستشان اخذ و به سرعت و در اسرع وقت به دادگستری مربوطه ارجاع خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: چند نفر از مراجعه کنندگان نیاز به ارشاد و معاضدت قضایی داشتند که انجام شد، سایر درخواستهای دریافتی با رویکرد حل مساله توسط کارشناسان و قضات اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بررسی و رسیدگی و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.