» قضائی » مقررات موجود در حوزه شرکت‌های دانش بنیان باید عملیاتی و اجرایی شود
قضائی

مقررات موجود در حوزه شرکت‌های دانش بنیان باید عملیاتی و اجرایی شود

بهمن 17, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان مازندران در بازدید از پارک علم و فناوری مازندران بر حمایت موثر دستگاه قضایی استان از شرکت‌های دانش بنیان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری امروز شنبه ۱۴ بهمن ماه با تقدیر از زحمات دست اندرکاران و شاغلان مجموعه شرکت‌های دانش بنیان استان، افزود: نسبت به موارد و موضوعاتی که شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در آن راستا مورد حمایت و کمک دستگاه قضایی استان قرار گیرند، احساس تکلیف و مسئولیت می‌کنیم. 

وی ادامه داد: دراسرع وقت، کل مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در سطح استان و در اولویت این مشکلات، مواردی که سبقه حقوقی و قضایی دارند، شناسایی و در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در مرحله بعد نیز مشکلات شرکت‌های دانش بنیان استان با دستگاه‌های دیگر از جمله سیستم بانکی، احصا شده و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه از تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با هدف بررسی مشکلات شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و گفت: اداره کل بازرسی استان با تهیه گزارشی از علل و موانع عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز و همچنین وظایفی که قرار بوده سازمان‌ها و دستگاه‌ها در قبال شرکت‌های دانش بنیان به آن عمل کنند، با آمادگی و آگاهی کامل همراه با پیشنهادات قابل اجرا در جلسه حضور یابند.

وی با بیان اینکه قوانین و مقررات موجود در حوزه شرکت‌های دانش بنیان باید عملیاتی و اجرایی شود، تاکید کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید با رفع موانع موجود، کاهش چالش‌ها و مشکلات موجود را حس کرده و با شوق و علاقه مندی بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند تا به اهداف تعیین شده دست یابند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: فعالیت شرکت‌های دانش بنیان مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و قطعاً دستگاه قضایی استان حمایت موثر و تاثیرگذار از این شرکت‌ها خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه از شرکت‌های دانش بنیان آیکاویژن، پیشگام صنعت آرشید، پیشرو گستر ارتباطی کاسپین و سلامت آزمای بارمان ایرانیان بازدید کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×