» قضائی » معاون نظارت سازمان بازرسی کل کشور از فرودگاه مهرآباد بازدید کرد
قضائی

معاون نظارت سازمان بازرسی کل کشور از فرودگاه مهرآباد بازدید کرد

اسفند 24, 1402 0

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در راس یک هیئت بازرسی از فرودگاه مهرآباد تهران بازدید و با مسافران گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان –  احمد اسدیان، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در راس یک هیئت بازرسی از ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد تهران بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ترمینال‌های ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد در گفت‌وگوی چهره به چهره با مسافران، مشکلات و دغدغه‌های آنان را شنید و دستورهای لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.

اسدیان در مراجعه به دفاتر فروش بلیت مستقر در فرودگاه در جریان نرخ بلیت پروازها قرار گرفت و با انتقاد از ضعف نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی در فروش بلیت تاکید کرد که مصادیق گرانفروشی بلیت و شرکت‌های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شود.

معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به دستورالعمل حقوق مسافر، بر رعایت آن تاکید کرد.

روان‌سازی ترافیک خودرو‌های محدوده ترمینال‌ها نیز یکی از موضوعات مطرح‌شده در این بازدید بود که مقرر شد از طریق دستگاه‌های ذیربط مورد پیگیری قرار بگیرد.

در این بازدید که با حضور مدیرکل فرودگاه مهرآباد و معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری انجام شد، نرخ خدمات رفاهی فرودگاه مهرآباد و همچنین پارکینگ‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×