» قضائی » معاون قضایی دادستان کل کشور از انبار‌های اموال تملیکی استان بوشهر بازدید کرد
قضائی

معاون قضایی دادستان کل کشور از انبار‌های اموال تملیکی استان بوشهر بازدید کرد

اسفند 20, 1402 0

معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه رئیس سازمان اموال تملیکی از انبار‌های اموال تملیکی استان بوشهر بازدید کرد و گفت: این اداره کل در جهت جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال عملکرد خوبی داشته است.

خبرگزاری میزان – همزمان با سفر و بازدید علی جمادی معاون قضایی دادستان کشور و سید عبدالمجید اجتهادی مدیر عامل سازمان اموال تملیکی به استان بوشهر جلسه هم اندیشی دستگاه‌های مجوز دهنده‌ی مرتبط با اموال تملیکی با حضور مسئولان قضایی و دارایی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دادستان، مسئولان قضایی و همچنین مدیران کل دستگاه‌های مجوز دهنده‌ی استان بوشهر و به منظور بررسی برخی موارد و موانع موجود جهت تسریع روند تعیین تکلیف کالا‌های سریع الفساد و همچنین جلوگیری از فساد، رسوب و تضییع بیت المال برگزار شد با هم اندیشی میان مسئولان و راه حل‌های ارائه شده، تصمیمات لازم صادر شد.

معاون قضایی دادستان کل کشور از انبار‌های اموال تملیکی استان بوشهر بازدید کرد

سید علی عسکری مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ضمن قدردانی از توجه مسئولان قضایی موفقیت‌های اخیر اموال تملیکی استان بوشهر را مرهون همکاری و همراهی دستگاه‌هایی از جمله اداره کل استاندارد، غذا و دارو، علوم پزشکی، تعزیرات و همچنین مسئولان قضایی استان بوشهر دانست.

علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور پس از جلسه هم اندیشی به همراه سید عبدالمجید اجتهادی رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انبار‌های اموال تملیکی استان بوشهر بازدید کرد.

جمادی معاون قضایی دادستان کشور پس از بازدید از انبار‌های اموال تملیکی بوشهر به عملکرد این اداره کل در جهت جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال از جمله رکورد‌های فروش، ساماندهی و قفسه بندی انبار‌ها، نحوه صحیح نگهداری کالا تقدیر و بر تعیین تکلیف هر چه زودتر کالا‌های سریع الفساد با همکاری دستگاه‌های مجوز دهنده تاکید کرد.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز ضمن تشکر از دستگاه قضا به جهت همکاری و همراهی سازمان اموال تملیکی در مواجهه چالش‌های تعیین تکلیف و رفع موانع، از تعیین تکلیف فوری کالا‌هایی از جمله سریع الفساد، دستگاه‌های ماینر و موتورسیکلت‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×