» قضائی » مصوبه تعیین میزان اخذ هزینه از داوطلبین شرکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳
قضائی

مصوبه تعیین میزان اخذ هزینه از داوطلبین شرکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳

اردیبهشت 4, 1403 0

میزان اخذ هزینه از داوطلبان شرکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳، در تاریخ ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ به تصویب هیئت وزیران رسید.

خبرگزاری میزان – هیئت وزیران در تاریخ ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بند (الف) تبصره (۴۹) قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور میزان هزینه دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۳ را تصویب کرد. این مصوبه در تاریخ  ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ به سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، ابلاغ شد.

متن مصوبه تعیین میزان اخذ هزینه از داوطلبین شرکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی  ۱۴۰۳

هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بند (الف) تبصره (۴۹) قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور تأمین هزینه‌های مربوط به مراحل تکمیلی اجرای آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی نظیر آزمون‌های استخدامی آموزگاری، دبیری هنر آموز و گروه کیفیت و … در سال ۱۴۰۳، هزینه‌های مندرج در جدول زیر از داوطلبین استخدام اخذ و تمامی وجوه حاصل به حساب درآمد اختصاصی دستگاه ذیربط مندرج در قانون بودجه سنواتی برابر ضوابط و مقررات نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود:

ردیف عنوان سقف هزینه آزمون به ازای هر داوطلب (ریال)
۱ ارزیابی تکمیلی (کانون‌های ارزیابی و غیره) ۱۴،۰۰۰،۰۰۰۰
۲  بررسی صلاحیت عمومی و سلامت پزشکی ۱۴،۵۰۰،۰۰۰

۲- دستگاه‌های اجرایی مکلفند پیش از اجرای، آزمون فرآیند‌ها و مراحل مربوطه را به همراه هزینه مورد نظر متناسب با کیفیت و مراحل مورد نظر به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور برسانند مشمولین نهاد‌های حمایتی از پرداخت هزینه‌های مزبور، معاف خواهند بود.

۳- دستگاه‌های اجرایی مکلفند نتیجه ارزیابی و بررسی خود را به ‌صورت سامانه‌ای و در چارچوب دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور به‌منظور امکان استفاده در سایر آزمون‌ها به این سازمان ارسال نمایند.

۴- پس از انجام فرایند قانونی و مبادله موافقتنامه مربوط پرداخت هزینه‌های برگزاری آزمون از محل درآمد یاد شده انجام می‌شود.

تصویر مصوبه:

مصوبه تعیین میزان اخذ هزینه از داوطلبین شرکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳


‌قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب

قانون اساسی +متن کامل قوانین و اصول

قانون مجازات اسلامی + متن کامل قوانین

آیین دادرسی کیفری + متن قانون

قانون مدنی + متن و اصلاحات


انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×