» قضائی » مشکلات ۸ واحد تولیدی در استان بر اساس مصوبات برطرف می‌شود
قضائی

مشکلات ۸ واحد تولیدی در استان بر اساس مصوبات برطرف می‌شود

خرداد 13, 1403 0

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از از مدیران قضایی خواست که پیگیر حل مشکلات ۸ واحد تولیدی باشند، چرا که این تولیدی‌ها به اشتغال استان کمک زیادی می‌کنند.

خبرگزاری میزان – چهارمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی با حضور ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر مدیران نظارتی، اجرایی و بانکی به منظور بررسی مشکلات ۸ واحد تولیدی در دادگستری کل استان آذربایجان غربی برگزار شد.

 رئیس کل دادگستری استان در این جلسه ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش بیان داشت: این جلسه یک یادگاری ارزشمند و از تدابیر عالمانه شهید رئیسی بود که با نگاه دقیق و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، توانمندی‌های قضایی و قانونی قوه قضاییه در کنار سایر مجموعه‌ها برای رفع مشکلات تولید و اشتغال، ایجاد و با حمایت‌های ریاست قوه قضاییه گسترش پیدا کرده است.

عتباتی ادامه داد: حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های برنامه سند تحول قضایی بود که با نگاه ویژه به موضوعات اجتماعی با هدف کمک به توسعه اشتغال و کارآفرینی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از تولید پرونده برای دستگاه قضایی تدوین و امسال با دستور ریاست قوه قضاییه به روز رسانی و ابلاغ شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از حضور مجموعه‌های قضایی، اجرایی، نظارتی و بانکی در دستگاه قضایی، که در این جلسه ارزشمند برای کمک به اشتغال و تولید استان شرکت کرده‌اند از مدیران حاضر خواست با همراهی دستگاه قضایی برای رفع مشکلات ۸ واحد تولیدی که نیاز ضروری استان به اشتغال و تولید، کمک کنند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز ضمن تقدیر از تمامی مدیران که برای حل مشکلات اقتصادی این واحد‌ها حضور دارند، دستورات جلسه که شامل مشکلات واحد‌های تولیدی شرکت کارتن‌سازی بنیامین، محصولات بهداشتی آتشبار شوط، شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری آتیه سپید آسیا، شرکت فرآورده‌های غذایی نگین دیلمقان سلماس، شرکت تولید پانل پی وی سی، شرکت شلر مهاباد، سازمان مدیریت صنعتی و شرکت آذر لجستیک ارس بود را مطرح کرد و در ادامه پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای جلسه مصوباتی برای رفع مشکلات این واحد‌ها اتخاذ گردید.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×