» قضائی » مشکلات ۶ واحد تولیدی در دادگستری خراسان شمالی بررسی شد
قضائی

مشکلات ۶ واحد تولیدی در دادگستری خراسان شمالی بررسی شد

تیر 22, 1403 0

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از ورود دستگاه قضایی و بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات و موانع فراروی شش واحد تولیدی خبر داد.

خبرگزاری میزان-حجت‌الإسلام والمسلمین براتی‌زاده در جریان برگزاری پنجمین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خراسان شمالی در سال جاری، گفت: در این جلسه مدیران ۶ واحد تولیدی مشتمل بر هماگ، سیلوی زرین فاروج، شرکت تیبا کود، شرکت مهرورزان میلاد نور، پرورش ماهی سردآبی و یک شرکت کارگاهی در حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذی ربط مهمترین مشکلات مبتلابه را مطرح که مراتب رسیدگی و حسب مورد تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: رویکرد دستگاه قضایی با وجود اتکاء به مبانی و مستندات قانونی حول این محور متمرکز است که تصمیمات و اقدامات این ستاد منجر به تعطیلی و توقف فعالیت واحد‌های تولیدی نشود.

حجت‌الإسلام والمسلمین براتی زاده اظهار کرد:برخی از مشکلات دارای ماهیت حقوقی و قضایی و بعضی با حوزه‌های تأمین منابع انرژی، تسهیلات و اعتبارات مرتبط و یا از تأخیر نامتعارف در بازپرداخت بدهی‌های بانکی ناشی می‌شود و در مواردی نیز در خصوص مالیات و بیمه مشکلاتی وجود دارد که با دعوت و حضور مدیر یا نماینده دستگاه مسئول در این جلسه تلاش شد تا با بکارگیری ظرفیت‌های مختلف قانونی و سازوکار‌های اجرایی لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات موجود حتی الامکان به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

سیدجواد ایلالی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: پیگیری برخی مشکلات طرح شده مستلزم صرف زمان بیشتر و بررسی دقیق‌تر است که در صورت حصول اطمینان در این موارد تصمیم گیری خواهد شد.

حجت‌الإسلام والمسلمین یوسفی قائم مقام ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان خراسان شمالی نیز ضمن اشاره به عزم جدی دستگاه قضایی برای رفع موانع فراروی تولیدکنندگان از تسهیل مسیر‌های پیگیری مشکلات یاد شده و تداوم این روند از طریق کارگروه‌های فرعی تا حصول نتیجه خبر داد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×