» قضائی » مشکلات ۵ واحد تولیدی در پنجمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد
قضائی

مشکلات ۵ واحد تولیدی در پنجمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد

خرداد 27, 1403 0

مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی در پنجمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

خبرگزاری میزان – پنجمین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه و نماینده‌های واحد‌های تولیدی برگزار شد.

عباسی قائم‌مقام ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص حمایت از بخش تولید اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تمام تلاش خود را در جهت کمک به بخش تولید و رفع موانع آن، تأمین امنیت سرمایه گذاری و اشتغال نیروی کار به کار خواهد گرفت.

در ادامه جلسه مباحثی پیرامون بررسی وضعیت اتباع بیگانه غیرمجاز شاغل در حوزه تولید و صنعت استان کرمانشاه مطرح شد و ضرورت برخورد جدی و قاطع با آن‌ها و کارفرمایان متخلف در دستور کار قرار گرفت.

عباسی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حدود ۱۶۰ نفر اتباع غیرمجاز شاغل در حوزه صنعت استان شناسایی شده گفت: باتوجه به اینکه طی دهه‌های گذشته بیکاری یکی از چالش‌های اصلی استان بوده، در چنین شرایطی اجازه نخواهیم داد که کارفرمایان از نیرو‌های اتباع بیگانه غیرمجاز استفاده کنند و جوانان استان کرمانشاه درگیر بحران بیکاری باشند.

بررسی وضعیت فعلی، آسیب شناسی، دلایل، موانع و راهکار‌ها در خصوص ایجاد آزمایشگاه‌های کالا‌های بهداشتی و سلامت محور از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

گفتنی در پایان جلسه روز جاری، مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی و اقتصادی از جمله شرکت فروآلیاژ متحد شرق آسیا (درخواست پذیرش نامه گمرک جهت رفع تعهدات ارزی از سوی بانک صادرات)، تولیدی لبنیات کامران اختری منش (درخواست پذیرش سند ملکی ارائه شده جهت وثیقه)، طرح تولیدی تعدادی از متقاضیان (درخواست موافقت با طرح توجیهی ارائه شده جهت اخذ تسهیلات)، باشگاه فرهنگی ورزشی جاویدان (درخواست مهلت جهت بازپرداخت تسهیلات)، کابینت سازی دلشاد آینه پور (انشعاب برق)، با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×