» قضائی » مشکلات ۵ واحد تولیدی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خراسان شمالی بررسی شد
قضائی

مشکلات ۵ واحد تولیدی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خراسان شمالی بررسی شد

خرداد 27, 1403 0

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از ورود و پیگیری دستگاه قضایی به منظور رفع موانع و مشکلات مبتلابه ۵ واحد تولیدی در استان خبر داد.

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده در سومین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان گفت: در این جلسه مدیران ۵ واحد تولیدی و صنعتی که عمدتا در حوزه‌های دامداری و تولید نهاده‌های دامی و فرآورده‌های گوشتی، مواد شوینده و ذوب فلزات فعالیت داشتند حسب مورد درخواست‌های خود را در حضور مسؤولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذی ربط مطرح کردند که حسب مورد مراتب رسیدگی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

وی با اشاره به روند پیگیری‌ها و اقدامات و بررسی‌های دقیق صورت گرفته از مجرای دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان از اهتمام و عزم جدی دستگاه قضایی در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین براتی‌زاده خاطرنشان کرد: سازوکار اقدامات دبیرخانه ستاد یاد شده به گونه‌ای است که پس از ثبت درخواست‌های مطروحه از سوی متقاضیان، حسب مورد مکاتبات و مذاکرات لازم معمول و در امتداد آن عنداللزوم بازدید‌های میدانی با حضور مدیران دستگاه‌های ذیربط انجام و سپس به مقتضای شرایط از مسؤولان مرتبط با موضوع بحث دعوت می‌شود و مراتب طی نشست‌های تخصصی در قالب کارگروه‌های فرعی ذیل ستاد بررسی و با تداوم روند پیگیری‌ها و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اجرایی تلاش می‌شود موانع موجود مرتفع و مسیر تولید تسهیل و تسریع و نتایج مطلوب حاصل شود.

وی بررسی و پیگیری مشکلات مرتبط با واگذاری زمین، تسریع در اعطا و پرداخت اعتبارات و تسهیلات بانکی و توقیف عملیات اجرایی را بعنوان مهمترین موارد مطروحه از سوی مدیران واحدی‌های تولیدی شرکت کننده در این نشست عنوان کرد.

گفتنی است در سومین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان، مدیران و نمایندگان شرکت‌های آذین صنعت بهداد آرون بجنورد، شوینده آوران درخشان، دامداری نودهی، مرغداری علایی و اتحادیه مرغداران مسائل و مشکلات خود را در حضور مسئولان قضایی و مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مطرح کردند که مراتب بطور جداگانه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×