» قضائی » مشارکت حداکثری در انتخابات اسلام و جمهوری اسلامی را تقویت خواهدکرد
قضائی

مشارکت حداکثری در انتخابات اسلام و جمهوری اسلامی را تقویت خواهدکرد

بهمن 20, 1402 0

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به حاکمیت است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اسلام و جمهوری اسلامی را تقویت خواهد کرد.

خبرگزاری میزان– حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد، با تبریک این ایام گفت: خداوند انبیا را برای ساختن انسان‌ها فرستاده است.

وی با بیان اینکه خداوند پیامبران را برای تربیت و شکوفایی استعداد انسان‌ها و فراهم کردن شرایط برای بروز استعداد‌های نهفته آن‌ها فرستاده است، گفت: یکی دیگر از وظیفه پیامبران تزکیه، تربیت و فراهم کردن زمینه بروز استعداد‌های مثبت و حسنه است چرا که محیط در شخصیت انسان اثر گذار است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد افزود: اولین گروه برای تربیت انسان انبیا هستند که در چهار قسمت از قرآن این مضمون آمده است که انبیا استعداد خداجویانه انسان را شکوفا می‌کنند.

وی ادامه: سومین عامل برای بروز شکوفایی خود انسان است. اگرچه که عامل اصلی برای بروز استعداد‌های انسان خداوند است و خداوند کسانی که زمینه بروز استعداد‌ها را در خود از بین نبرند را هدایت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی به دنبال اهداف انبیا یعنی شکوفایی استعداد‌ها بود، ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا است وظیفه مسئولان در نظام اسلامی نیز همین است.

وی با بیان اینکه با انقلاب اسلامی استعداد‌های زیادی در همه عرصه‌ها شکوفا شد، گفت: انقلاب اسلامی با به وجود آوردن فضایی مساعد برای نیرو‌هایی که آمادگی بروز استعداد‌های مثبت را دارند به پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه با از بین رفتن تحریم‌ها عمده مشکلات نیز از بین خواهد رفت، گفت: ممکن است برنامه‌ای که دولت طراحی می‌کند گاهی با وجود تحریم‌ها دچار مشکل شود اما بسیاری از گرانی‌ها و سختی‌ها به دلیل بی انصافی برخی از افرادی است که امکانات را به واسطه تولید و یا توزیع در اختیار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد با بیان اینکه با وجود فشارها، دولت همواره کالا‌های اساسی را تامین می‌کند، گفت: با وجود انواع و اقسام فشار‌ها به هیچ وجه کشور در مضیقه نیست.

دادستان کل کشور با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در دام دشمن بیفتیم، آن‌ها همواره تبلیغ می‌کنند تا یاس ایجاد کرده و بسیاری را به  حاکمیت بدبین کنند. اما باید ببینیم شرکت نکردن ما باعث خوشحالی چه کسانی می‌شود؟ با اطمینان می گوییم که امریکا، اسراییل و دشمنان اسلام با شرکت نکردن ما در انتخابات خوشحال می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات واجب عقلی است، گفت: شرکت نکردن در انتخابات با هر انگیزه‌ای خیانت به خون شهدا است از این رو اهمیت انتخابات بسیار بالا است همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز گفتند مخالفت با انتخابات مخالفت با اسلام و مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد ادامه داد: دشمنان منتظر بودند با رفتن امام خمینی (ره) نظام اسلامی از بین رفته و بر مقدرات مسلط شوند که این آرزو را به گور بردند سایرین نیز که در این آرزو هستند نیز همانگونه خواهند بود.

دادستان کل کشور گفت: دشمنان همواره به این علت با جمهوری اسلامی مخالفت می‌کنند که جمهوری اسلامی به سمت جاری شدن احکام اسلام و حکومت مهدوی حرکت می‌کند. با مشارکت حداکثری اسلام و جمهوری اسلامی تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×