» حوادث » مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه وارد مرحله نهایی می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه وارد مرحله نهایی می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 4, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح درباره جزئیات برگزاری مرحله کشوری مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار کرد: مرحله اول مسابقات در سطح یگان و شهرستان بود و حدود ۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر از کارکنان وظیفه در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: در مرحله دوم استانی ۷ هزار و ۹۶۸ نفر با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد ۱۷۱۰ نفر به مرحله سوم یا همان سازمانی رسیدند و در مرحله سازمانی رقابت بین سربازان انجام شد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: در مرحله چهارم ۱۶۵ نفر که از سطح سازمانی برنده شده‌اند در سطح کشوری و بین ۴ سازمان نیروهای مسلح به رقابت خواهند پرداخت.

سردار کمالی بیان کرد: افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات ۱۲ بهمن ماه در دانشگاه امام حسین (ع) سپاه برگزار می‌شود و در ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه نیز این ۱۶۵ نفر در چهار سازمان ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع با داوری سازمان فنی و حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر در ۱۵ رشته رقابت می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: در هر رشته ۱۱ نفر حضور دارند و مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۱۷ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود و در این مراسم از سربازان، مربیان و مسئولان سازمان‌های برتر تقدیر می‌شود.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×