» قضائی » مسئولان قضایی به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۲۰ نفر از مردم در مسجد اصحاب الحسین (ع) رسیدگی کردند
قضائی

مسئولان قضایی به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۲۰ نفر از مردم در مسجد اصحاب الحسین (ع) رسیدگی کردند

اردیبهشت 9, 1403 0

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه شب گذشته به همراه معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۴، همکاران قضایی دادسرا و رئیس کلانتری منطقه نبرد معاونان منطقه به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۲۰ نفر از مردم در مسجد اصحاب الحسین (ع) خاوران رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان – در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی وقضایی نمازگزاران مسجد اصحاب الحسین منطقه خاوران با حضور مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۴ (جوادی) و همکاران قضایی دادسرا و رئیس کلانتری منطقه نبرد تهران در تاریخ  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۲ برپا شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه عده‌ای از قضات در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و ازنزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی ۲۰ نفر از مردم پرداختند واقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کردند.

رفاهی در حاشیه میز خدمت قضایی پس از برگزاری نماز مغرب وعشاء اظهار کرد: امروز به همراه معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۴ ، همکاران قضایی ، رئیس کلانتری منطقه نبرد و معاونان وی به مشکلات حقوقی وقضایی ۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی و ۱۹ فقره درخواست را نیز دریافت کردیم.

وی افزود: در این میز خدمت ۳ نفر از مراجعه کنندگان در لیست ملاقات حضوری با ریاست قوه قضاییه قرارگرفتند. ۱ نفر از مراجعه کنندگان نیز در فهرست ملاقات با رئیس سازمان ثبت که در مورخه  ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ قرار است در اداره کل حضور داشته باشند؛ قرار گرفت.

مراجعه کنندگانی از برخی پرونده‌های کثیر الشاکی از جمله پرونده طراوت خودروی قزوین داشتیم که درخواست‌های مالباختگان در حال بررسی در اداره کل ارتباطات مردمی است.

برای ۸ نفر از نمازگران و مراجعین فرم ملاقات با سایر مراجع قضایی مربوطه تنظیم و حضورا ابلاغ شد، سایر درخواست‌ها توسط قضات و کارشناسان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بررسی و رسیدگی وبه مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×