» قضائی » مسئولان قضایی استان فارس به مشکلات قضایی ۶۷ نفر از نمازگزاران مسجد امام موسی بن جعفر (ع) رسیدگی کردند
قضائی

مسئولان قضایی استان فارس به مشکلات قضایی ۶۷ نفر از نمازگزاران مسجد امام موسی بن جعفر (ع) رسیدگی کردند

اسفند 1, 1402 0

مسئولان قضایی استان فارس به مشکلات قضایی ۶۷ نفر از نمازگزاران مسجد امام موسی بن جعفر (ع) بلوار عدالت شیراز رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان_ نمازگزاران مسجد امام موسی بن جعفر (ع) میزبان سی و هفتمین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مسئولان قضایی فارس بودند.

در این دیدار عمومی که در راستای اجرای دستور اخیر رئیس قوه قضاییه انجام شد هیئت عالی قضایی استان شامل ۱۵ نفر از معاونین دادگستری فارس، مسئولان دادگاه‌های شیراز و معاونین دادستان شیراز با حضور در نمازگزاران مسجد حضرت امام موسی بن جعفر (ع)، ضمن پاسخگویی به درخواست‌های مردمی به استماع مشکلات و بررسی پرونده‌های قضایی ۶۷ نفر از مراجعین پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه برنامه‌های انجام شده در حوزه ریاست دادگستری استان دیدار مردمی دیگری با محوریت مسئولان قضایی استان، بسیج حقوقدانان و مرکز وکلای قوه قضاییه در تا پایان امسال تهیه و تدوین شده است گفت: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم مکلف به پیگیری مشکلات مردم می‌باشیم؛ لذا در همین راستا تلاش کرده ایم تا با حضور در مکان‌های عمومی زمینه دسترسی مردم به مقامات مسئول قضایی در استان را تسهیل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر انقلاب اسلامی خطاب به نظام اسلامی و تأکید مهم ایشان بر «مردمی بودن» و «گفتگوی صادقانه با مردم» و «شناختِ ظرفیّتها و استفاده از آن‌ها برای غلبه بر مشکلات» گفت: امروز حضور مسئولان در جمع مردم بیش از هر زمان دیگری ضروری است چرا که این حضور زمینه ساز تقویت اعتماد عمومی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) نیز همواره خدمت به مردم توسط مسئولان را مورد تأکید قرار می‌دادن و از مراجعان و مردم به عنوان، ولی نعمت یاد می‌کردند گفت: امروز ما در دستگاه قضایی به تأسی از بیانات امام (ره) و تبعیت از منویات رهبری معظم انقلاب حضور در جمع همه اقشار و طبقات جامعه بخصوص در مستضعفین و محرومین جامعه را یکی از الگو‌های پر تکرار کاری خود قرار داده ایم تا دسترسی مردم به مسئولان قضایی آسان‌تر شود. ‏‎

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در بخش دیگیری از سخنان خود در جمع نمازگزاران و هیئت امنای مسجد امام موسی بن جعفر (ع) شیراز همچنین به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و ضمن دعوت همگانی به مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: امروز وظیفه ما در قبال نظام بیش از گذشته است، مردم بار دیگر با حضور فعال و مشارکت حداکثری خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات خبرگان رهبری نشان خواهند داد که ثمره خون شهدا اتحاد و همدلی بیشتر مردم و بیعت دوباره با نظام و رهبر معظم انقلاب است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد: همانگونه که استان فارسی‌ها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی خوش درخشیدند در انتخابات ۱۱ اسفند نیز با مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح و در تراز استان همیشه در قله فارس حماسه‌ای دیگر رقم بزنند.

گفتنی است در ملاقات عمومی مسئولان قضایی استان فارس با مردم در مسجد موسی بن جعفر (ع) علاوه بر بررسی پرونده قضایی مراجعان تعداد دیگری از مردم نیز به منظور دریافت مشاوره‌های حقوقی با مسئولان قضایی دیدار کردند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×