» قضائی » مسئولان قضایی استان سمنان به درخواست‌های ۳۲۰ نفر از نمازگزاران استان رسیدگی کردند
قضائی

مسئولان قضایی استان سمنان به درخواست‌های ۳۲۰ نفر از نمازگزاران استان رسیدگی کردند

تیر 4, 1403 0

مسئولان قضایی استان سمنان با حضور در مصلا‌های نماز جمعه به درخواست‌های ۳۲۰ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان – مسئولان قضایی سراسر استان سمنان امروز با حضور در مصلا‌های نماز جمعه و برپایی میز‌های خدمت، به مسائل و درخواست‌های حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: مسئولان قضایی سراسر استان در آغازین روز هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه ناگوارهفتم تیر به اتفاق مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، ضمن رسیدگی به درخواست‌های مراجعین، دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات مراجعین را صادر کردند.

وی افزود: یکی از سیاست‌های قوه قضائیه، دسترسی آسان و بی واسطه مردم به مسئولان قضایی است و میز‌های خدمت برگزار می‌شود تا مردم بتوانند به راحتی مسائل خویش را عنوان کرده و دستورات لازم را برای رفع مشکلات دریافت کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته ملاقات مردمی با ۴۱ هزار نفر از شهروندان انجام شده و این مهم با برنامه ریزی و جدیت لازم استمرار خواهد داشت.

وی افزود: مسئولان قضایی و مدیران سازمان‌های تابعه سراسر استان با شنیدن مسائل مردم و صدور دستورات قانونی و ارشادات لازم، به درخواست‌های ۳۲۰ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی کردند و چنانچه درخواست‌ها نیاز به بررسی بعدی داشته باشد در کمترین زمان ممکن به مراجعه کننده اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×