» قضائی » مسئولان قضایی آذربایجان غربی در ۶ مسجد استان به مشکلات مردم رسیدگی کردند
قضائی

مسئولان قضایی آذربایجان غربی در ۶ مسجد استان به مشکلات مردم رسیدگی کردند

تیر 3, 1403 0

۱۲۸ نفر از مدیران قضایی آذربایجان غربی در مساجد سطح استان به مناسبت هفته قوه قضاییه به مشکلات مردم رسیدگی کردند. 

خبرگزاری میزان– ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ۱۲۶ نفر از مسئولین قضایی و مدیران کل ادارات تابعه به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در مساجد سطح استان ضمن ملاقات چهره به چهره با مردم به درخواست‌ها و مشکلات قضایی آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

این دیدار‌ها در مرکز استان در قالب ۶ گروه و در مناطق مختلف شهر در مساجد جنرال، نبی الکرم، یاوران امام حسین، بلال حبشی، الرحمن و امام صادق (ع) برگزار و عتباتی و سایر مسئولان ارشد قضایی و ادارات تابعه پس از دیدار با ساکنان این مناطق نماز جماعت مغرب و عشا را با نمازگزاران این مساجد اقامه کردند.

عتباتی در حاشیه این حضور بیان داشت: امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه با برنامه‌ریزی که انجام شد با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران قضایی و ادارات تابعه در ۶ مسجد مرکز استان و حضور بیش از ۹۲ نفر از مسئولان قضایی حوزه‌های قضایی ملاقات مردمی با محوریت مساجد انجام یافت.

وی افزود: در این حضور‌ها سعی می‌گردد مسئولان قضایی در خدمت مردم شریف بوده و ضمن صدور دستورات لازم به درخواست‌های مراجعین راهنمایی، ارشادات و مشاوره حقوقی و قضایی ارائه کنند.

عتباتی در پایان تاکید کرد: یقیناً این دیدار‌ها و ارتباط چهره به چهره ضمن اینکه باعث می‌شود مردم با امنیت خاطر مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند، مدیران قضایی نیز ضمن اشرافیت به این مشکلات با اختیارات قانونی که دارند در سریعترین زمان ممکن در راستای حل این مسائل و مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×