» حوادث » مرگ مشکوک در لواسان/ بازداشت همسر مقتول – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

مرگ مشکوک در لواسان/ بازداشت همسر مقتول – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

خرداد 13, 1403 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: اوایل سال ۱۴۰۳، مرگ مشکوک زن میان‌سالی در حمام خانه‌ای در منطقه لواسان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد زن میان‌سالی را مشاهده کردند که آثار خراشیدگی روی مچ دستان پا و دستانش مشهود بود و احتمالاً براثر خفگی به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد همسر متوفی این مرگ مشکوک را به پلیس گزارش کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نخستین گام همسر متوفی هدف تحقیق قرار گرفت و با اظهارات ضدونقیضی گفت، من از آثار خراشیدگی و حادثه‌ای که برای همسرم رخ داده است، بی‌خبرم. او به حمام رفته بود اما ناگهان حالش بد شد و زمین خورد پس از اینکه متوجه شدم فوت کرده است سریعاً موضوع را به پلیس گزارش کردم.

وی گفت: از سوی دیگر تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که به‌خلاف ادعای مطرح‌شده این زوج با یکدیگر اختلاف داشته‌اند و احتمالاً مرد میانسال همسرش را به قتل رسانده و قصد داشته جسد را مثله کند اما به‌دلایل نامشخصی منصرف شده است و پس از صحنه‌سازی با طراحی یک سناریوی مرموز می‌خواسته است تیم جنایی را گمراه کند.

سردار گودرزی متذکر شد: بدین ترتیب مرد میانسال دستگیر شد و کارآگاهان اداره دهم مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی گسترده، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:، جسد زن میانسال برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی همچنان ادامه دارد



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×