» قضائی » مردم باید خدمات پزشکی مناسب و بهنگام را با کمترین هزینه دریافت کنند
قضائی

مردم باید خدمات پزشکی مناسب و بهنگام را با کمترین هزینه دریافت کنند

فروردین 21, 1403 0

مدير درمان سازمان تامین اجتماعی استان گيلان با رئیس کل دادگستری استان دیدار کرد.

خبرگزاری میزان_ مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دو نعمت سلامتی و امنیت همواره مغفول بوده و باید شکر گزاری شود اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی بنا به رسالتی که در بخش سلامتی و درمان و ارائه خدمت به بیماران دارد دارای اهمیت فراوانی است.

وی خدمت به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را وظیفه‌ای خطیر و مهم خواند و افزود: خدمت به چنین جامعه‌ی هدفی نزد خداوند متعال ماجور و محفوظ است.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه تامین اجتماعی باید در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و اطبا و داروخانه‌ها به تعهدات خود عمل نماید گفت: لازم است این تاخیر در پرداخت مطالبات با پیگیری و اقدامات لازم به روز شود تا موجبات نگرانی و دغدغه جامعه هدف نگردد.

وی با بیان اینکه باید مسئولان حساسیت و نظارت لازم را در حوزه مدیریت خود داشته باشند تصریح کرد: اگر یک انحراف به عادت تبدیل شود مبارزه با آن بسیار دشوار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در پایان با تاکید بر اینکه مردم باید خدمات پزشکی مناسب و بهنگام را با کمترین هزینه دریافت کنند خاطر نشان کرد: باید از فرصت کوتاه عمر و مسئولیتی که خداوند متعال به عنوان امانت و آزمایش به ما ارزانی داشته در مسیر خدمت به مردم بهره گرفت.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×