» قضائی » مراسم‌های مذهبی و تبلیغات انتخابات در کمال آرامش برگزار شود
قضائی

مراسم‌های مذهبی و تبلیغات انتخابات در کمال آرامش برگزار شود

اسفند 9, 1402 0

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق ضمن هشدار نسبت به هرگونه رفتار هیجانی و خارج از موازین قانونی در تبلیغات انتخاباتی، گفت: مراسم‌های مذهبی و فرهنگی همچنین فضای تبلیغات انتخابات نباید آرامش شهروندان را تحت الشعاع قرار دهد.

خبرگزاری میزان_ رحمان مزیدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد مبارک حضرت ولیعصر (عج)، اظهار کرد: شهروندان متدین و متین بافق در این ایام با ارادت به ائمه عصمت و طهارت، به شادمانی و سرور می‌پردازند که نباید اجازه داد این جشن و شادمانی و ابراز ارادت مردم با برخی از امور خارج از عرف و شرع دچار چالش شود.

وی بر پرهیز از توهین و تخریب اشخاص در ایام تبلیغات انتخابات تأکید و بیان کرد: چارچوب تبلیغات انتخابات در قانون، مشخص و مرز بندی امور کاملا روشن است، لذا باید هواداران نامزد‌ها نسبت به هرگونه اقدام و عملی که در آن شائبه تخریب و توهین به اشخاص وجود دارد حساس باشند.

دادستان عمومی و انقلاب بافق التزام به رعایت قوانین و حدود شرعی و حفظ نظم عمومی را خواستار شد و تصریح کرد: نباید با برخی از اقدامات خارج از قانون و عرف، آرامش و امنیت روانی شهروندان را به مخاطره انداخت.

وی ضمن تأکید بر پرهیز از هرگونه رفتار منتهی به نقض قانون، تصریح کرد: آرامش شهروندان خط قرمز دادستانی است و با هر کس که در این زمینه حاشیه‌سازی کند طبق ضوابط قانونی، برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×