» قضائی » مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مردم در مسجد شهید بهشتی رسیدگی کرد 
قضائی

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مردم در مسجد شهید بهشتی رسیدگی کرد 

تیر 3, 1403 0

میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۴۵ نفر از نمازگزاران مسجد شهید بهشتی واقع در میدان نبرد با حضور مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری میزان – در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد شهید بهشتی واقع در میدان نبرد با حضورمدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه وتعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲۳ برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه عده‌ای از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و ازنزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی ۴۵ نفر از مردم پرداختند واقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کردند.

رفاهی در حاشیه میز خدمت قضایی پس از برگزاری نماز مغرب و عشا اظهار کرد: امروز به مشکلات حقوقی وقضایی ۴۵ نفر از مراجعان رسیدگی و ۳۸ فقره درخواست را نیز دریافت کردیم.

وی افزود: در این میز خدمت  مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران و مسئولان قضایی که در هفته قوه قضاییه در اداره کار ارتباطات مردمی حضور دارند در لیست ملاقات قرار گرفتن و حضوراً اعلام شد، همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با روسای دادگستری سایر استان‌های کشور داشتند درخواستشان اخذ و و در اسرع وقت به دادگستری مربوط ارجاع خواهد شد.

رفاهی گفت: چند نفر از مراجعه کنندگان نیاز به ارشاد و معاضدت قضایی داشتند که انجام شد، سایر درخواست‌های دریافتی از محل میز خدمت با رویکرد حل مسئله توسط کارشناسان و قضات اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در حال بررسی و رسیدگی است و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه اظهار کرد: در روز جمعه مورخ ۱ تیر ۱۴۰۳ مصادف با اولین روز هفته قوه قضاییه ملاقات مردمی عمومی توسط مسئولان عالی قضایی در محل اقامه نماز جمعه واقع در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×