» قضائی » مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مردم در حسینیه علم‌الهدی در محله میدان خراسان درسیدگی کرد
قضائی

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مردم در حسینیه علم‌الهدی در محله میدان خراسان درسیدگی کرد

خرداد 28, 1403 0

میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۶۰ نفر از نمازگزاران حسینیه علم‌الهدی در محله میدان خراسان با حضور مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری میزان – در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران حسینیه محله میدان خراسان با حضورمدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه وتعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در تاریخ سه‌شنبه شب مورخه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ تا ساعت ۱ بامداد روز بعد برپا شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه عده‌ای از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشتند و ازنزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی ۶۰ نفر از مردم پرداختند واقدامات و راهنمایی‌های لازم را به مراجعان ارائه کردند.

رفاهی در حاشیه میز خدمت قضایی پس از برگزاری نماز مغرب و عشا اظهار کرد: امروز به مشکلات حقوقی وقضایی ۶۰ نفر از مراجعان رسیدگی و ۵۰ فقره درخواست را نیز دریافت کردیم.

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مردم در حسینیه علم الهدی در محله میدان خراسان درسیدگی کرد

وی افزود: در این میز خدمت ۵ نفر از مراجعه کنندگان در لیست ملاقات حضوری با آقای باقری (معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت نظارت و بازرسی دادگستری کل استان تهران) که در مورخه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور دارند قرار گرفتند. تعدادی از مراجعه کنندگان در لیست ملاقات حضوری با مراجع و سازمان‌های مربوطه قوه قضاییه از جمله معاون قضایی قوه قضاییه، ریاست دیوان عالی کشور، ریاست دیوان عدالت اداری و رئیس کل دادگستری استان تهران که در روز‌های آتی در اداره کل ارتباطات مردمی حضور خواهند داشت قرار گرفتند، همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با روئسای دادگستری سایر استان‌های کشور داشتند درخواستشان اخذ و به سرعت و دراسرع وقت به دادگستری مربوطه ارجاع خواهد شد.

چند نفر از مراجعه کنندگان نیاز به ارشاد و معاضدت قضایی داشتند که انجام شد، سایر درخواست‌های دریافتی از محل میز خدمت با رویکرد حل مساله توسط کارشناسان و قضات اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه درحال بررسی ورسیدگی و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×