» قضائی » محکومیت گردانندگان کانال تلگرامی موسوم به جریان انقلابی وزارت کار – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

محکومیت گردانندگان کانال تلگرامی موسوم به جریان انقلابی وزارت کار – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 3, 1402 0

به گزارش خبرنگار قضائی مهر گردانندگان یک کانال تلگرامی در حوزه وزارت کار که با تشکیل چندین کانال و گروه با عناوین مشترک و مشابه در شبکه‌های اجتماعی از جمله واتساپ و تلگرام اقدام به اتهام زنی، تخریب و هتک حیثیت مدیران وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی می‌کردند، به تحمل ۵ سال حبس محکوم شدند.

براساس اعلام یک مقام آگاه این مجرمین پس از آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم، با انجام اقدامات تخریبی گسترده و خبرسازی‌های جعلی اقدام به توهین و نشر اکاذیب نسبت به وزرای سابق و فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیران سازمان تأمین اجتماعی به قصد تشویش اذهان عمومی می‌کردند.

عوامل اصلی گرداننده این کانال به نام‌های «مهدی ف» و «عباس ح» معروف به میلاد با انتشار گسترده مطالب کذب و نشر اخبار و مطالب خلاف واقع، اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کردند.

نامبردگان با شکایت سازمان تأمین اجتماعی و ۱۰ تن از مدیران این سازمان، پس از حضور در جلسات بازپرسی و دادگاه و با توجه به شواهد و مدارک موجود من جمله گزارش مبسوط نهادهای امنیتی و پلیس فضای تبادل اطلاعات (فتا)، از سوی قاضی شعبه ۱۰۲۶ دادگاه کیفری دو مجتمع شهید قدوسی تهران به تحمل ۵ سال حبس محکوم شدند.

این حکم پس از اعتراض مجرمان در شعبه یک دادگاه تجدید نظر استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت و تأیید و قطعی شد.

بر اساس این گزارش این حکم هم اکنون برای اجرا به شعبه اجرای احکام ارجاع شده است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×