» قضائی » محکومیت قاچاقچیان سوخت در خراسان جنوبی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

محکومیت قاچاقچیان سوخت در خراسان جنوبی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تیر 1, 1403 0

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده خرید و حمل ۳۰ هزار لیتر نفت‌گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قائنات رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متخلف ردیف اول را به محرومیت از تأسیس شرکت یا عضویت در هیئت مدیره و مدیر عاملی اشخاص حقوقی به مدت ۲ سال و پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال جزای نقدی و با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و جمعاً به پرداخت ۳۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محدثی نژاد، همچنین شعبه متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۹۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و در مجموع متخلفان به پرداخت ۳۶ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودروهای عبوری محور قاین-بیرجند از یک دستگاه تریلی، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×