معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه طی پیامکی سراسری اعلام کرد: طبق ماده ۵ و ۶ قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری مصوب سال ۱۳۸۴ مجلس شورای اسلامی، همراه داشتن و استفاده از هرگونه وسایل غیرمجاز ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار (تلفن همراه، انواع ساعت، دستبند، پیجر، هندزفری، انواع خودکار و پاک کنهای هوشمند) موجب محرومیت، از یک تا ۱۰ سال از آزمون میشود.
Friday, 26 June , 2026
افزونه جلالی را نصب کنید.
افزونه جلالی را نصب کنید.
اخبار ویژه حمایت آنلاین »
- ماموریت وزارت اقتصاد برای شناسایی ثروتمندان کالابرگبگیر
- پیرصالحی: آمار ۱۰۰۰ قلم کمبود دارو در کشور مستند نیست
- اسامی محصولات مراقبت از مو غیرمجاز اعلام شد
- پزشک خانواده؛ انتخاب ۱۳۰ کشور جهان
- درخواست پرستاران جهان از سران گروه هفت
- میعادفر: نیروی انسانی مهم ترین نقطه قوت اورژانس است
- نقش تعیینکننده سابقه خانوادگی در بروز آسم
- هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتوهای فرابنفش
- معرفی نماینده وزارت بهداشت در مراسم تشییع رهبر شهید
خانه » مدارس و دانشگاه
تاریخ انتشار : 30 آوریل 2025 - 20:30 | 141 بازدید | ارسال توسط : مهر نیوز
محرومیت ۱۰ ساله از کنکور سراسری در صورت همراه داشتن وسایل الکترونیکی
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اعلام کرد: استفاده از وسایل غیرمجاز ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار در آزمونهای سراسری محرومیت یک تا ۱۰ ساله از کنکور به همراه دارد.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=178206
تعداد دیدگاه
: 0
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.