امروز : سه شنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۴
- اسامی شهدای حادثه تفتان اعلام شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- رئیسجمهور در چابهار: رفع فقر و بیعدالتی اولویت اصلی ماست
- روش های پرداخت فطریه اعلام شد
- چگونه طلا را از دید دستگاههای فلزیاب پنهان کنیم؟
- مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواستهای حقوقی و قضایی ۲۰ نفر از مردم در مسجد النبی (ص) رسیدگی کرد
- رئیس مرکز رسانه بنیاد مستضعفان منصوب شد
- زلزله شدید در کشور نزدیک ایران
- کمک برخی داروهای پروستات به پیشگیری از زوال عقل
- روش صحیح تمیز کردن مبل جیر
محدوده طرح ترافیک کوچک میشود؟ /شکلگیری حلقه سوم
به گزارش اکوایران ،مطالعات به روزرسانی محدوده طرح ترافیک شهر تهران به پایان رسیده است. پوریا علیمردانی؛ مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران میگوید: طرح بازنگری محدوده طرح ترافیک امروز در شورای ترافیک تهران مصوب و پس از آن شورای شهر خواهد رفت. به گفته او براساس نتایج پژوهشهای انجام شده […]
به گزارش اکوایران ،مطالعات به روزرسانی محدوده طرح ترافیک شهر تهران به پایان رسیده است. پوریا علیمردانی؛ مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران میگوید: طرح بازنگری محدوده طرح ترافیک امروز در شورای ترافیک تهران مصوب و پس از آن شورای شهر خواهد رفت.
به گفته او براساس نتایج پژوهشهای انجام شده طرحی فعلی عادلانه نبود و کسانی که یک بار وارد محدود میشوند و خودروی خود را پارک میکردند و یک خروج داشتند با کسانی که ۲۰ بار به محدوده ورود و خروج داشتند و استفاده تجاری از مجوز ورود به محدوده میکردند تفاوتی نداشتند و یک هزینه را پرداخت میکردند.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به این که تخفیفهایی برای ساکنان محدوده طرح ترافیک در نظر گرفته شده بود که جذابیتی برای آنها نداشت و باعث کوچ از این محدوده و شب مردگی در این مناطق شده بود گفت: تسهیلات جدیدی برای ساکنان این محدوده در نظر گرفته شده است.همچنین برای خودروهای باری هم ضرورتی ندارد در ساعات محدوده طرح ترافیک فعالیت کنند سیاستهای بازدارنده پیشبینی شده و باید عوارض ورود پرداخت کنند.
او تأکید میکند با استفاده از تجهیزات پلاک خوان جدید و هوش مصنوعی رصد این محدوده دقیقتر میشود.
علیمردانی در خصوص این که محدوده طرح ترافیک چه تغییر میکند هم توضیح داد: محدوده بزرگتر نمیشود و پیشنهاد ما کوچک شدن محدوده آلایندگی از اتوبان همت به اتوبان حکیم است و اما پیشنهاد ایجاد حلقه سوم در محدوده مرکزی و بازار را دادهایم که سیاستهای سختگیرانهای برای ورود به این بخش اعمال شود. البته در صورت ورود خودروهای برقی این خودروها امتیازات ویژهای خواهند داشت.
به گفته او پیشنهاد کاهش روزهای آزاد برای ورود به محدوده آلاینده از ۲۰ روز به ۱۵ تا ۱۰ روز در فصل هم داده شده است.
یک لاین همت برای خودروهای عمومی
او در ادامه به جزییات طرح توسعه مسیر ویژه حمل و نقل همگانی (HOV) در اتوبات همت هم پرداخت و گفت: این طرح امسال اجرایی میشود و خط ویژهای که جداسازی نمیشود تنها اتوبوس، ون و خودروهای پرسرنشین تردد میکنند. این خطوط توسط دوربینها نظارت میشود و
به گفته اواین طرح تنها در ساعات پیک صبحگاهی یعنی از ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۹ و عصرها از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۱۹ اجرایی خواهد شد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.