امروز : سه شنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۴
- هشدار سازمان ملل درباره رنج کودکان از خشونت جنسی و آوارگی در هائیتی
- دستور قاطع مدیر عامل مس برای لغو تمامی ثبت سفارش قطعات دارای مشابه داخلی / حمایت از دانش بنیان ها و تولید ملی
- تاکید عضو شورای شهر بر لزوم تدوین دستورالعمل یکپارچه مناسبسازی کالبدی-فضایی شهر تهران برای تردد معلولین
- چمران: امروزه اگر هوای پاک و صاف ببینیم تعجب میکنیم
- نتیجه انتخابات اتحادیه کسبوکارهای مجازی
- اولین تقاطع ۳ سطحی استان سمنان افتتاح شد
- برگزاری نشست «حق بر محیط زیست و توسعه پایدار در گستره حقوق بشر» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- روش جدید سرقت باز هم با چاشنی موبایل آیفون!
- حرم مطهر امام رضا (ع) غرق در شادی و سرور است
مجموعه بازرسی امین و حافظ منافع مردم است
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: مجموعه بازرسی از یک سو چشم و گوش و امین مدیر سازمان و از سوی دیگر امین و حافظ منافع مردم و ارباب رجوع است که با پیگیری و بازرسیهای خود موجب رفع مشکلات در بخشهای مختلف سازمان میشود. خبرگزاری میزان– عباس مسجدی صبح روز یکشنبه ششم آبان ماه […]

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: مجموعه بازرسی از یک سو چشم و گوش و امین مدیر سازمان و از سوی دیگر امین و حافظ منافع مردم و ارباب رجوع است که با پیگیری و بازرسیهای خود موجب رفع مشکلات در بخشهای مختلف سازمان میشود.
خبرگزاری میزان– عباس مسجدی صبح روز یکشنبه ششم آبان ماه در نشستی به مناسبت روز بازرس گفت: تلاشهای همکاران بازرسی سازمان در مسیر اعتلا و پیشرفت سازمان است که نتیجه آن خدمت رسانی بهتر به مردم و مراجعین است.
وی با اشاره به اینکه مجموعه بازرسی جدای از موضوع نظارت و رسیدگی به شکایات، چشم و گوش مجموعه مدیریتی سازمان است، اظهار داشت: از آنجا که مدیران سازمانی فرصت کافی برای اشراف به تمامی بخشها، اجزا و مسائل سازمان ندارند، میتوانند با اتکا به گزارشها و بررسیهای تیمهای بازرسی نسبت به مسائل و مشکلات موجود در سازمان آگاه شوند و برای پیگیری و رفع آن اقدام کنند.
مسجدی ارائه راه حل پیشنهادی برای رفع مشکلات را از دیگر وظایف بازرسی عنوان کرد و افزود: بازرسان متناسب با منابع، اختیارات و مقدورات موجود باید مشکلات را بررسی و راه حلهای پیشنهادی را برای آن ارائه دهند.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، خودجوش بودن، دلسوزی و مسئولیت پذیری نسبت به مجموعه را از ویژگیهای بازرسان برشمرد که باید با تکیه بر این ویژگیها به دنبال ارتقا و پیشرفت سازمان و رساندن آن به تراز واقعی خود باشند تا از نتایج آن مردم منتفع شوند.
وی انصاف در تهیه گزارشها و انگشت گذاشتن روی مواردی که باعث پیشرفت سازمان میشود و نیز تأکید بر صیانت و پیشگیری بهجای مچگیری را از خصوصیات بازرسان برشمرد و ادامه داد: هکاران سازمان همچون اعضای یک خانواده هستند که در کنار یکدیگر و برای پیشرفت و ارتقای سازمان تلاش میکنند و بازرسان در این میان نقش نجات غریق را دارند که شأنشان همان شأن صیانت و پیشگیری است.
وی در پایان با قدردانی از مجموعه بازرسی سازمان در سراسر کشور در پیگیری و رسیدگی به برخی مشکلات موجود اظهار امیدواری کرد تا با همت همه کارکنان، هر چه بیشتر به سمت ارائه خدمات استاندارد و عادلانه به مردم عزیز پیش برویم، به این معنا که خدمات در تمامی نقاط کشور از مرکز تا دورترین نقطه با بهترین کیفیت ارائه شود.
انتهای پیام/
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.