Thursday, 12 June , 2025
امروز : پنج شنبه, ۲۲ خرداد , ۱۴۰۴
امروز : پنج شنبه, ۲۲ خرداد , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- پیگیری پروندههای کثیرالشاکی توسط کارگروههای تخصصی مرکز وکلا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- ۵ ماده غذایی مفید برای مغز
- هشدار نارنجی برای این استانها صادر شد
- هزار و ۵۳۰ برنامه در هفته بسیج در بیرجند اجرا میشود
- تمهیدات ترافیکی مراسم سالگرد شهادت «حاج قاسم» در مصلی تهران
- ماندگاری زائران و مسافران نوروزی امسال در مشهد بیشتر خواهد بود
- ایران آماده همکاری با شانگهای در مبارزه با تروریسم است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- جلسات منظم برای بررسی آسیبها و مشکلات استان قم برگزار شود
- امارات پس از ۳ سال ممنوعیت سفر به لبنان را لغو خواهد کرد
شناسه خبر
: 117699
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2025 - 16:28 | 27 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
قطعهسازانی که خودروساز شدند
به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند. اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟ پاسخ به این سوال […]

به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند.
اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟
پاسخ به این سوال میتواند به درک بهتر مشکلات واقعی صنعت خودرو کمک کند.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=117699
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.