Thursday, 3 July , 2025
امروز : پنج شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۴
امروز : پنج شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- دعوت از مردم برای اهدای گروه خونی O منفی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- لاریجانی: مذاکرات خوبی با بشار اسد داشتیم
- فیلم/ انتقاد اژه ای از سرمایهگذاری بدون قرارداد و پشتوانه
- ۲ شرط برای بخشش قاتل نوعروس
- ۱۹۷ هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند
- نامه ساکنان دو محله تهران برای کمبود آب در ۸۰ سال پیش
- جوانان سبک زندگی ایرانی اسلامی را الگوی خود قرار دهند
- دستگیری ۳ نفر از عاملان وقوع قتل در تهران
- نخستین واکنش سوریه به ادعاهای گستاخانه نتانیاهو
شناسه خبر
: 117699
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2025 - 16:28 | 31 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
قطعهسازانی که خودروساز شدند
به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند. اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟ پاسخ به این سوال […]

به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند.
اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟
پاسخ به این سوال میتواند به درک بهتر مشکلات واقعی صنعت خودرو کمک کند.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=117699
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.