Tuesday, 20 May , 2025
امروز : سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۴
امروز : سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- تقسیم نقش میان آمریکا و عربستان در خصوص مذاکرات جنگ اوکراین
- پرداخت بدهی 179 زندانی در 3ماه گذشته توسط ستاد دیه
- بزرگترین پرچم ایران به رنگ سیاه درآمد
- سقوط هواپیما در آلاسکا؛ ۱۰ نفر جان باختند
- ثبت ۱۰۲۱ محفل قرآنی در پویش زندگی با آیهها در یزد
- جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
- زلزله نسبتا بزرگی استان غربی را لرزاند
- شهید سلیمانی معمار امنیت منطقهای و جهانی؛ وقتی دروغ آمریکا در جنگ با تروریسم افشا شد
- تمجید “هادی چوپان” از اقدامات ستاد دیه
شناسه خبر
: 117699
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2025 - 16:28 | 18 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
قطعهسازانی که خودروساز شدند
به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند. اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟ پاسخ به این سوال […]

به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند.
اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟
پاسخ به این سوال میتواند به درک بهتر مشکلات واقعی صنعت خودرو کمک کند.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=117699
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.