Thursday, 14 August , 2025
امروز : پنج شنبه, ۲۳ مرداد , ۱۴۰۴
امروز : پنج شنبه, ۲۳ مرداد , ۱۴۰۴
حمایت آنلاین: »
- افزایش قیمت لبنیات غیرقانونی است
- خط و نشان سازمان محیط زیست برای این باغ وحشها
- مجوز یک اقامتگاه سنتی در آران و بیدگل لغو شد
- آخرین وضعیت متهم پرونده زهره فکورصبور
- رهبر حزب محافظهکار کانادا: خارجیهای حامی فلسطین را اخراج میکنم
- رئیس جدید دیوان بینالمللی دادگستری معرفی شد
- مشاور املاک متخلف به پرداخت ۱۴ میلیارد جریمه محکوم شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
- چین در مراسم تحلیف ترامپ شرکت نمیکند
- صهیونیست و آمریکا نگران تحکیم روابط ایران و آمریکای لاتین هستند
شناسه خبر
: 117699
پرینت خانه » صنعت خودروسازی
تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2025 - 16:28 | 47 بازدید | ارسال توسط : اکوایران
قطعهسازانی که خودروساز شدند
به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند. اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟ پاسخ به این سوال […]

به گزارش اکوایران، برخی این مشارکت را عامل اصلی تعارض منافع و بروز مشکلات ساختاری در خودروسازی ایران میدانند و آن را یکی از دلایل عقبماندگی این صنعت معرفی میکنند.
اما آیا این ادعا قابل دفاع است؟ آیا سهامداری قطعهساز در خودروساز، بهجای تسریع پیشرفت، میتواند عامل فساد و ناکارآمدی باشد؟
پاسخ به این سوال میتواند به درک بهتر مشکلات واقعی صنعت خودرو کمک کند.
به اشتراک بگذارید
https://hemayatonline.ir/?p=117699
تعداد دیدگاه
: ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.